Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Marretje99
Berichten: 40
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 11:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marretje99 »

Raymond1985 schreef: ma 14 okt 2019, 18:11 Weet iemand al hoe het systeem omgaat met producten die in een aanbieding gekocht worden? Net zoals Scoupy dat je bijv. de helft terugkrijgt bij 50% korting?
Ik heb het vorige week nagevraagd.
Mijn vraag was: Ik zie dat de Lucivital op de website gekocht moet worden. Bij Lucovital is nu een actie van 1 + 1 gratis. Hoe gaan jullie in die gevallen om met terugbetaling. Krijg ik dan de volledige 12,95 terug of de helft?

Hun antwoord:
Beste xxxx
Dankjewel voor je bericht en deelname aan treetz club. Van harte welkom!
Je ontvangt het volledige bedrag terugbetaaldvoor deze actie. Eventuele verzendkosten worden helaas niet vergoed.
Veel succes!
Het treetz team
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Raven schreef: di 15 okt 2019, 09:07 Heeft iemand de ei bieslook salade van Bieze ergens gevonden. Ik kan het namelijk nergens vinden.
Mijn dochter ook niet AH zou het moeten hebben maar geen enkel filiaal hier in de buurt heeft deze ?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz test en gta website

Bericht door greetje11 »

Miranda schreef: di 15 okt 2019, 13:24
Raven schreef: di 15 okt 2019, 09:07 Heeft iemand de ei bieslook salade van Bieze ergens gevonden. Ik kan het namelijk nergens vinden.
Mijn dochter ook niet AH zou het moeten hebben maar geen enkel filiaal hier in de buurt heeft deze ?
Hier ook niet bij AH
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

AmeGrunn schreef: za 12 okt 2019, 18:40 Ik heb me vooral voor goedkopere producten aangemeld, maar de Huggies® Baby Wipes Extra Care Pure heb ik nergens kunnen vinden.
Heeft iemand, die zich voor dit product heeft opgegeven, ze al gevonden?
Gevonden! Eindelijk, 5 uur voor einde afloop tijd. Ik denk dat het verkrijgbaar is bij grotere Kruidvat's. De mijne was een voormalige Lidl.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

Met het aflopen van die deadlines komen er trouwens wel weer populaire producten opnieuw beschikbaar.

Ergens ook wel bijzonder dat je zelf maximaal 5 dagen krijgt, maar dat wil dus niet zeggen dat je inzendingen ook binnen 5 dagen worden beoordeeld. :P
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Sue-tje »

Wat een onzin is dit zeg. De vragenlijst die je moet invullen bij de multivitamine vrouw is wat vind je ervan en wat deed het, merkte je verschil. Echter krijg je 4 dagen, mét bestellen versturen na ontvangst had ik 2 dagen over. Hoe moet ik dat beoordelen dan? Dan heb je toch geen verschil kunnen merken? Heb dit dus ook ingevuld in het vlak waar dit kon.
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Kun je een product wat je al gekozen hebt weer verwijderen en daarvoor een ander product kiezen mochten er inderdaad weer dingen vrijkomen want m’n dochter kan geen een van de 5 dingen vinden die ze gekozen had omdat er niets anders meer was.
Annett
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 00:39

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Annett »

Miranda schreef: di 15 okt 2019, 20:47 Kun je een product wat je al gekozen hebt weer verwijderen en daarvoor een ander product kiezen mochten er inderdaad weer dingen vrijkomen want m’n dochter kan geen een van de 5 dingen vinden die ze gekozen had omdat er niets anders meer was.
Dat vroeg ik mij ook al af, maar nog niets gevonden hoe het kan. Misschien als je wacht totdat de tijd afgelopen is, dat je dan iets anders mag kiezen, wat er wel nog is.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Alwiene »

liamito schreef: di 15 okt 2019, 17:51 Met het aflopen van die deadlines komen er trouwens wel weer populaire producten opnieuw beschikbaar.

Ergens ook wel bijzonder dat je zelf maximaal 5 dagen krijgt, maar dat wil dus niet zeggen dat je inzendingen ook binnen 5 dagen worden beoordeeld. :P

Goede opmerking van dat aflopen, had ik niet meer bij stilgestaan maar kon nu de Sensodyne waar ik op misgreep ook weer aanvragen, top!
Plaats reactie