Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Vorig jaar om deze tijd liep de actie ook al. Noemde zich alleen anders.
Wie ervaringsberichten wil lezen: https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=7823
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Marry, denk het niet, staat op de site een contactformulier of zo. Bedankt ?
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Hoeveel ml van olaz mogen wij kopen, graag een link hier plaatsen.
Alvast bedankt.
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Als iemand anders gaat deelnemen met de charger, waar heb je die gekocht ? Bedankt
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

greetje11 schreef: vr 11 okt 2019, 08:11 Kom er niet door. Krijg geen sms. Al tig keer geprobeerd
Hier precies hetzelfde. Ik heb het ook via hun app geprobeerd, maar geen sms codes.
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Help, ik kan de oral b genius x 20000 niet vinden. Zou iemand hier een link van een winkel die het juiste product verkoopt plaatsen.
Alvast bedankt.
margreetK
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 12:03

Re: Treetz test en gta website

Bericht door margreetK »

ik weet niet of ik dit goed interpreteer maar wat ik zo lees vind ik geen prettig idee, ik heb het gevonden onder privacybeleid
mocht ik het mis hebben of verkeerd begrijpen hoor ik het graag...doe op deze manier niet mee...mijn gegevens worden zo wel erg gedeeld


Door het aanvaarden van de privacy policy, geeft de gebruiker daadwerkelijk de toestemming dat zijn/haar persoonlijke gegevens gebruikt kunnen worden in brieven, telefoon, email, SMS/MMS en andere electronische communicatie middelen of bedrijfsinformatie verbonden aan de volgende sectoren :

· Verenigingen van marketing of marketing of ondernemers

· Financiëel : financiële instituten, verzekeringen of sociale zekerheid

· Vrije tijd : toerisme, sporten, verzameling, fotografie, speelgoed, vervoer, tuinieren, vrije tijd, communicatie en vermaak

· Consumptiegoederen : electronica, informatica, textiel, beeld en geluid, accessoires, interieur, bazar, persoonsverzorging (cosmetica, parfums, vrije geneesmiddelen, farmaceutische produkten),meubelen, onroerend goed, voeding en drank, gezondheid en schoonheid, kantoor produkten, mode en decoratie

· Automobiel : produkten en diensten verbonden aan autos, aan motorfietsen en aan vrachtwagens

· Energie en water : produkten verbonden aan elektriciteit, koolwaterstoffen, aan gas en water

· NGO : produkten en diensten verbonden aan NGOs

Wij vestigen uw aandacht op het feit dat indien u het verkrijgen van deze informatie heeft aanvaard, u op elk ogenblik kunt eisen dat uw gegevens niet voor dit gebruik worden verwerkt, tevens kunt om meer informatie vragen voor wat betreft het verwerken van uw gegevens en wel door middel van een email aan het volgende adres : contactnl@treetz.club .
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Treetz test en gta website

Bericht door R.W. »

tequilacin schreef: vr 11 okt 2019, 10:16
greetje11 schreef: vr 11 okt 2019, 08:11 Kom er niet door. Krijg geen sms. Al tig keer geprobeerd
Hier precies hetzelfde. Ik heb het ook via hun app geprobeerd, maar geen sms codes.
Ik heb ook hetzelfde. Geen sms code
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Marry schreef: vr 11 okt 2019, 04:14
fawaiz schreef: do 10 okt 2019, 22:47 Wie kan mij helpen om de juiste product te kopen.
Graag een link die gelijk naar het juiste product gaat.
Ik heb bij bol.com en media markt gekeken, kom er niet uit.
CELLULAR-LINE Wireless Fast Charger Pad

Alvast bedankt.
https://www.bol.com/nl/p/cellularline-d ... oductTitle
Is dit hem soms?
Nee hij moet rond zijn toch
mama2015
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 jun 2015, 19:51

Re: Treetz test en gta website

Bericht door mama2015 »

fawaiz schreef: vr 11 okt 2019, 11:04 Help, ik kan de oral b genius x 20000 niet vinden. Zou iemand hier een link van een winkel die het juiste product verkoopt plaatsen.
Alvast bedankt.
Vraag ik me ook af want op de afbeelding staat een andere tandenborstel afgebeeld dan in de voorwaarden...
Plaats reactie