Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Alwiene schreef: di 15 okt 2019, 22:21
liamito schreef: di 15 okt 2019, 17:51 Met het aflopen van die deadlines komen er trouwens wel weer populaire producten opnieuw beschikbaar.

Ergens ook wel bijzonder dat je zelf maximaal 5 dagen krijgt, maar dat wil dus niet zeggen dat je inzendingen ook binnen 5 dagen worden beoordeeld. :P

Goede opmerking van dat aflopen, had ik niet meer bij stilgestaan maar kon nu de Sensodyne waar ik op misgreep ook weer aanvragen, top!
Leuk! Ik kan nog niks verder doen, want geen een van de 5 acties die ik instuurde zijn tot nu toe goedgekeurd. Nog altijd het rode uitroeptekentje achter elke actie.
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Treetz test en gta website

Bericht door liamito »

AmeGrunn schreef: di 15 okt 2019, 22:54
Alwiene schreef: di 15 okt 2019, 22:21
liamito schreef: di 15 okt 2019, 17:51 Met het aflopen van die deadlines komen er trouwens wel weer populaire producten opnieuw beschikbaar.

Ergens ook wel bijzonder dat je zelf maximaal 5 dagen krijgt, maar dat wil dus niet zeggen dat je inzendingen ook binnen 5 dagen worden beoordeeld. :P

Goede opmerking van dat aflopen, had ik niet meer bij stilgestaan maar kon nu de Sensodyne waar ik op misgreep ook weer aanvragen, top!
Leuk! Ik kan nog niks verder doen, want geen een van de 5 acties die ik instuurde zijn tot nu toe goedgekeurd. Nog altijd het rode uitroeptekentje achter elke actie.
Ook met goedkeuringen kun je voorlopig niets meer doen hoor, die limiet van maximaal 5 producten blijft geldig.
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door ikka »

Ik kon de Bieze niet vinden en deze liep daarstraks af.
Door te klikken op de link https://treetz.club/nl/campaigns/inscription-open kon ik weer een nieuwe campagne uitkiezen!
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Sue-tje »

Ok. Ik heb nu al 3x de vragen gedaan van de Tefal chopper. Maar insturen van de bon mag ik niet, moet eerst de beoordeling op een website doen. En laat die nu net niet laden.. Hun een bericht sturen vind ik geen manier voor op de app, staat nergens contact. Wil toch wel graag m'n geld terug aangezien ik alsnog moet snijden.
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Alwiene »

Sue-tje schreef: wo 16 okt 2019, 11:03 Ok. Ik heb nu al 3x de vragen gedaan van de Tefal chopper. Maar insturen van de bon mag ik niet, moet eerst de beoordeling op een website doen. En laat die nu net niet laden.. Hun een bericht sturen vind ik geen manier voor op de app, staat nergens contact. Wil toch wel graag m'n geld terug aangezien ik alsnog moet snijden.
Ik zou ze even mailen op contactnl@treetz.club

@amegrunn Ik heb tot nu toe 1 goedgekeurde actie, de gum en dat is niet eens die eerste geweest die ik ingezonden had, gek genoeg was die wel razendsnel goedgekeurd.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Treetz test en gta website

Bericht door kuikentje »

Vind dit wel echt een heel gedoe :(
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Miranda »

Alwiene schreef: wo 16 okt 2019, 11:49
Sue-tje schreef: wo 16 okt 2019, 11:03 Ok. Ik heb nu al 3x de vragen gedaan van de Tefal chopper. Maar insturen van de bon mag ik niet, moet eerst de beoordeling op een website doen. En laat die nu net niet laden.. Hun een bericht sturen vind ik geen manier voor op de app, staat nergens contact. Wil toch wel graag m'n geld terug aangezien ik alsnog moet snijden.
Ik zou ze even mailen op contactnl@treetz.club

@amegrunn Ik heb tot nu toe 1 goedgekeurde actie, de gum en dat is niet eens die eerste geweest die ik ingezonden had, gek genoeg was die wel razendsnel goedgekeurd.
Bij mij waren er vrijdagochtend ook 3 razendsnel en de andere 2 met uitroepteken en dat blijft tot nu toe zo?
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

Sue-tje schreef: di 15 okt 2019, 20:38 Wat een onzin is dit zeg. De vragenlijst die je moet invullen bij de multivitamine vrouw is wat vind je ervan en wat deed het, merkte je verschil. Echter krijg je 4 dagen, mét bestellen versturen na ontvangst had ik 2 dagen over. Hoe moet ik dat beoordelen dan? Dan heb je toch geen verschil kunnen merken? Heb dit dus ook ingevuld in het vlak waar dit kon.
Ik heb ze ook besteld. Wat heb jij als nota opgestuurd?

Gr,
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Sue-tje »

Ik heb de pdf van de factuur ingestuurd die op bol.com staat bij bestellingen.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

Sue-tje schreef: wo 16 okt 2019, 17:11 Ik heb de pdf van de factuur ingestuurd die op bol.com staat bij bestellingen.
Eh, in de voorwaarden staat dart je het product in de webshop van Lucovitaal moet bestellen.

Je komt enkel in aanmerking voor terugbetaling, als het product aangekocht is via de webshop van www.lucovitaal.nl
Plaats reactie