Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marry »

tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 12:23
Sue-tje schreef: di 15 okt 2019, 20:38 Wat een onzin is dit zeg. De vragenlijst die je moet invullen bij de multivitamine vrouw is wat vind je ervan en wat deed het, merkte je verschil. Echter krijg je 4 dagen, mét bestellen versturen na ontvangst had ik 2 dagen over. Hoe moet ik dat beoordelen dan? Dan heb je toch geen verschil kunnen merken? Heb dit dus ook ingevuld in het vlak waar dit kon.
Ik heb ze ook besteld. Wat heb jij als nota opgestuurd?

Gr,
Vond ik ook gek, al ingevuld voordat ik de pillen in huis had :D Ik heb voor het indienen een foto gemaakt van mijn beeldscherm met de factuur, het gedeelte waar mijn naam, adres en de producten op stonden, maar tot nu toe ook geen goedkeuring of andere reactie
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

Marry schreef: wo 16 okt 2019, 18:11
tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 12:23
Sue-tje schreef: di 15 okt 2019, 20:38 Wat een onzin is dit zeg. De vragenlijst die je moet invullen bij de multivitamine vrouw is wat vind je ervan en wat deed het, merkte je verschil. Echter krijg je 4 dagen, mét bestellen versturen na ontvangst had ik 2 dagen over. Hoe moet ik dat beoordelen dan? Dan heb je toch geen verschil kunnen merken? Heb dit dus ook ingevuld in het vlak waar dit kon.
Ik heb ze ook besteld. Wat heb jij als nota opgestuurd?

Gr,
Vond ik ook gek, al ingevuld voordat ik de pillen in huis had :D Ik heb voor het indienen een foto gemaakt van mijn beeldscherm met de factuur, het gedeelte waar mijn naam, adres en de producten op stonden, maar tot nu toe ook geen goedkeuring of andere reactie
Maar je moet toch eerst de EAN code invullen, alvorens je de nota kunt opsturen?
Alwiene
Berichten: 186
Lid geworden op: ma 23 feb 2015, 21:11

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Alwiene »

Miranda schreef: wo 16 okt 2019, 12:08
Alwiene schreef: wo 16 okt 2019, 11:49
Sue-tje schreef: wo 16 okt 2019, 11:03 Ok. Ik heb nu al 3x de vragen gedaan van de Tefal chopper. Maar insturen van de bon mag ik niet, moet eerst de beoordeling op een website doen. En laat die nu net niet laden.. Hun een bericht sturen vind ik geen manier voor op de app, staat nergens contact. Wil toch wel graag m'n geld terug aangezien ik alsnog moet snijden.
Ik zou ze even mailen op contactnl@treetz.club

@amegrunn Ik heb tot nu toe 1 goedgekeurde actie, de gum en dat is niet eens die eerste geweest die ik ingezonden had, gek genoeg was die wel razendsnel goedgekeurd.
Bij mij waren er vrijdagochtend ook 3 razendsnel en de andere 2 met uitroepteken en dat blijft tot nu toe zo?
Vanmiddag mail dat het wasmiddel was goedgekeurd en vanavond mail dat de oral b tandpasta is goedgekeurd. Heb ook de sensodyne gehaald vandaag maar die moet ik nog indienen.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Half 11 de eerste goedkeuring! :D
Was de Pampers Baby Wipes, het eerste product dat ik gekocht heb.
Duurde weliswaar 5 dagen, en in die vooruitgang, als ze over elke actie zo lang doen (mits alles in orde is), zal de laatste ergens volgende week goedgekeurd worden ... :lol:
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Crazy9 »

Hier ook een goedkeuring, ze zijn bezig :-p

AmeGrunn schreef: wo 16 okt 2019, 22:36 Half 11 de eerste goedkeuring! :D
Was de Pampers Baby Wipes, het eerste product dat ik gekocht heb.
Duurde weliswaar 5 dagen, en in die vooruitgang, als ze over elke actie zo lang doen (mits alles in orde is), zal de laatste ergens volgende week goedgekeurd worden ... :lol:
Marry
Berichten: 1243
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marry »

tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 18:14
Marry schreef: wo 16 okt 2019, 18:11
tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 12:23

Ik heb ze ook besteld. Wat heb jij als nota opgestuurd?

Gr,
Vond ik ook gek, al ingevuld voordat ik de pillen in huis had :D Ik heb voor het indienen een foto gemaakt van mijn beeldscherm met de factuur, het gedeelte waar mijn naam, adres en de producten op stonden, maar tot nu toe ook geen goedkeuring of andere reactie
Maar je moet toch eerst de EAN code invullen, alvorens je de nota kunt opsturen?
Die code staat op de website bij het bestelde product :)
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door tequilacin »

Marry schreef: wo 16 okt 2019, 23:32
tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 18:14
Marry schreef: wo 16 okt 2019, 18:11

Vond ik ook gek, al ingevuld voordat ik de pillen in huis had :D Ik heb voor het indienen een foto gemaakt van mijn beeldscherm met de factuur, het gedeelte waar mijn naam, adres en de producten op stonden, maar tot nu toe ook geen goedkeuring of andere reactie
Maar je moet toch eerst de EAN code invullen, alvorens je de nota kunt opsturen?
Die code staat op de website bij het bestelde product :)
Zie ik er echt niet staan:
https://www.lucovitaal.nl/multivitamine-vrouw.html
Sue-tje
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 19:58

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Sue-tje »

tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 17:53
Sue-tje schreef: wo 16 okt 2019, 17:11 Ik heb de pdf van de factuur ingestuurd die op bol.com staat bij bestellingen.
Eh, in de voorwaarden staat dart je het product in de webshop van Lucovitaal moet bestellen.

Je komt enkel in aanmerking voor terugbetaling, als het product aangekocht is via de webshop van www.lucovitaal.nl
Mijn reactie ging over de Tefal chopper.. Verplicht te kopen op bol.com. Je hoeft niet enkel de multivitamine te kopen. Overigens geldt mijn reactie daar ook op.
Crazy9
Berichten: 138
Lid geworden op: do 30 jul 2015, 16:30

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Crazy9 »

Klopt, de EAN code staat ook op de website.

tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 23:45
Marry schreef: wo 16 okt 2019, 23:32
tequilacin schreef: wo 16 okt 2019, 18:14

Maar je moet toch eerst de EAN code invullen, alvorens je de nota kunt opsturen?
Die code staat op de website bij het bestelde product :)
Zie ik er echt niet staan:
https://www.lucovitaal.nl/multivitamine-vrouw.html
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Marieke »

Ik ben benieuwd wanneer iemand iets krijgt uitbetaald. Heb er weinig vertrouwen in, dus ik hoor het graag.
Groet,

Marieke
Plaats reactie