Treetz test en gta website

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
hoihoi
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 08:47

Re: Treetz test en gta website

Bericht door hoihoi »

Bij mij stond op de website dat ik met maximaal 5 acties kon meedoen.
Ik heb dit ook gedaan en van alle 5 de deelnames mijn geld vorige week teruggekregen,
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Heeft iemand wat gehoord van Treetz ?
Sn00pie
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 13:07

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Sn00pie »

Na 1 betaling niets meer gehoord... op ander account idem
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Amber »

Ik heb nog niks binnen. En inderdaad ook bij mij de acties waaraan ik heb deelgenomen niet meer te vinden in het account.
Ik heb de mail nog bewaard dus maak me nog niet direct zorgen maar het is niet heel handig.
Overigens heb ik ook de punten van de cashbacks nog niet gekregen. Alleen die voor het invullen van de enquette. Geen idee wat je met die punten moet maar toch ;-)
fawaiz
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 29 okt 2014, 19:53

Re: Treetz test en gta website

Bericht door fawaiz »

Hebben jullie ook treetz gemaild ?
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Treetz test en gta website

Bericht door greetje11 »

fawaiz schreef: vr 15 nov 2019, 13:12 Hebben jullie ook treetz gemaild ?
Ik heb gemaild. Afwachten nu
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Treetz test en gta website

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb vandaag de uitbetaling voor IAMS kattenvoer gekregen.
Nu mis ik alleen nog de Optimel en de Hittebal, maar die had ik iets later ingediend.
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Amber »

Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde :-)
Ik heb vandaag 4 van de 5 betalingen gekregen.

Het is wel een administratie zo hoor, als ze er niet bij zetten waar het van is, zelfs treetz staat er niet bij. Maar he, als ik het uiteindelijk maar krijg ben ik helemaal blij :D
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Zeeuwsmeisje »

Amber schreef: di 19 nov 2019, 10:09 Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde :-)
Ik heb vandaag 4 van de 5 betalingen gekregen.

Het is wel een administratie zo hoor, als ze er niet bij zetten waar het van is, zelfs treetz staat er niet bij. Maar he, als ik het uiteindelijk maar krijg ben ik helemaal blij :D
Zeg dat wel! Zeker nu alle producten uit mijn account zijn verdwenen (alle campagnes waar ik aan heb deelgenomen zijn gesloten).
Hier ook weer drie bedragen binnen. Gelukkig had ik zelf een lijstje bijgehouden met de producten en bedragen. Ik ben benieuwd of de volgende uitbetalingsronde weer zo lang op zich laat wachten.
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Treetz test en gta website

Bericht door Amber »

Zeeuwsmeisje schreef: di 19 nov 2019, 10:30
Amber schreef: di 19 nov 2019, 10:09 Ze hebben blijkbaar vandaag een uitbetalingsronde :-)
Ik heb vandaag 4 van de 5 betalingen gekregen.

Het is wel een administratie zo hoor, als ze er niet bij zetten waar het van is, zelfs treetz staat er niet bij. Maar he, als ik het uiteindelijk maar krijg ben ik helemaal blij :D
Zeg dat wel! Zeker nu alle producten uit mijn account zijn verdwenen (alle campagnes waar ik aan heb deelgenomen zijn gesloten).
Hier ook weer drie bedragen binnen. Gelukkig had ik zelf een lijstje bijgehouden met de producten en bedragen. Ik ben benieuwd of de volgende uitbetalingsronde weer zo lang op zich laat wachten.
Bij mij zijn ook alle campagnes van mijn account verdwenen, en ik had niet zo'n lijstje gemaakt, maar wel alle ticket-geaccepteerd-mails bewaard. Dus bonnetjes erbij gezocht en samen met de mails en de bedragen uitgedokterd welke ik nu heb en welke nog mist.
Plaats reactie