Scoupy: Purina Beyond Hond natvoeding gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Scoupy: Purina Beyond Hond natvoeding gratis

Bericht door Amber »

Krijg het volledige aankoopbedrag terug van één blik Purina Beyond® Hond natvoeding, gekocht bij Jumbo.

Met Beyond hond natvoeding is het mogelijk om jouw hond natuurlijke natvoeding te geven met een smaak waarvan zij elke dag zal genieten. Perfect als afwisseling met Beyond droogvoeding.
Alleen geldig op Beyond Hond natvoeding Rund 400 gr of Beyond Hond natvoeding Kip 400 gr.

https://scoupy.com/nl/geld-terug/purina ... t=cashback
sebastiaan
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 21:44

Re: Scoupy: Purina Beyond Hond natvoeding gratis

Bericht door sebastiaan »

Aleen verkrijgbraar bij geselecteerde JUMBO's.

Kijk in SCOUPY en klik op "Waar kan ik dit product kopen? "
Klik op JUMBO symbool en vul de plaats in waar je het wil halen.

In Eindhoven maar bij 4 Plaatsen te halen
Biarritzplein 37 5627 LE, Eindhoven
Gerretsonplein 67 5624 JP, Eindhoven
Kastelenplein 86 5653 LR, Eindhoven
Pagelaan 9 5641 CB, Eindhoven
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Scoupy: Purina Beyond Hond natvoeding gratis

Bericht door Amber »

Ik zou toch verwachten dat het alleen bij geselecteerde Jumbo's is omdat die Jumbo's het product in hun assortiment hebben en de anderen niet,
maar ik ben al bij 3 (geselecteerde) Jumbo's geweest en ik kan het blikvoer niet vinden
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Scoupy: Purina Beyond Hond natvoeding gratis

Bericht door suriboy »

Amber schreef: ma 04 nov 2019, 13:58 Ik zou toch verwachten dat het alleen bij geselecteerde Jumbo's is omdat die Jumbo's het product in hun assortiment hebben en de anderen niet,
maar ik ben al bij 3 (geselecteerde) Jumbo's geweest en ik kan het blikvoer niet vinden
Je kunt het beste eerst de Jumbo's even bellen en vragen om na te gaan als ze het product in de schappen hebben. Sommige geselecteerde Jumbo's hadden hem twee weken geleden wel in de schappen, edoch vorige week is dit product vervangen voor een nieuw product.
Plaats reactie