SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door AmeGrunn »

Ligt het aan mij of lijkt het erop dat Scoupy significant minder acties heeft dit jaar (tot nu toe dan)?
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Miranda »

AmeGrunn schreef: zo 14 mar 2021, 00:19 Ligt het aan mij of lijkt het erop dat Scoupy significant minder acties heeft dit jaar (tot nu toe dan)?
Klopt! Maar op zich misschien logisch in deze corona tijd...?
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door feedbacknl »

Miranda schreef: zo 14 mar 2021, 10:12 Klopt! Maar op zich misschien logisch in deze corona tijd...?
juist niet... je kan nergens producten meer proeven op straat of in de winkels en ten tweede veel meer mensen blijven thuis: dus veel meer tijd om vanalles te proberen wat je nog nooit heb geprobeerd.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Miranda »

feedbacknl schreef: ma 22 mar 2021, 09:03
Miranda schreef: zo 14 mar 2021, 10:12 Klopt! Maar op zich misschien logisch in deze corona tijd...?
juist niet... je kan nergens producten meer proeven op straat of in de winkels en ten tweede veel meer mensen blijven thuis: dus veel meer tijd om vanalles te proberen wat je nog nooit heb geprobeerd.
Het lijkt mij dat je geen mensen extra naar de winkels wil lokken toch...!?
feedbacknl
Berichten: 120
Lid geworden op: wo 03 jun 2020, 12:26

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door feedbacknl »

Miranda schreef: ma 22 mar 2021, 09:25 Het lijkt mij dat je geen mensen extra naar de winkels wil lokken toch...!?
scoupy = black friday :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: kom niet meer bij
Plaats reactie