SCOUPY ervaringen (off topic)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door tequilacin »

Shiven schreef: zo 24 nov 2019, 14:48 Re: Niet ingelogd kunnen blijven op de Scoupy website:

Heb dit onderwerp al 2 maanden geleden aangekaart bij Scoupy.
Antwoord:

Op dit moment is onze technische dienst bezig met het zoeken naar een oplossing voor het ingelogd blijven. Helaas gaat hier wat meer tijd overheen dan verwacht. Zodra dit verholpen is, berichten wij je hierover.

Paar dagen geleden opnieuw naar geïnformeerd, maar nog steeds geen update beschikbaar.
Ik kan momenteel helemaal niet inloggen op hun website... :o
anja61
Berichten: 121
Lid geworden op: za 04 okt 2014, 19:49

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door anja61 »

Ik koop de 'Scoupy-producten' altijd apart, zodat ik ook een aparte bon heb.

Waar ik me wel aan erger is, dat mensen zo weinig moeite doen om een behoorlijke review te geven.
Lekker/niet lekker, te duur en (zelfs): nog niet geproefd...
Scoupy geeft die beoordelingen door aan de producent, lijkt me en die kan er vervolgens niet zo veel mee.

Via de Scoupy-app hoef ik niet opnieuw in te loggen en op de laptop kun je zelf de inloggegevens laten opslaan.
Het is over het algemeen veiliger om gewoon uit te loggen als je een site verlaat.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Famke »

Shiven schreef: zo 24 nov 2019, 14:48 Re: Niet ingelogd kunnen blijven op de Scoupy website:

Heb dit onderwerp al 2 maanden geleden aangekaart bij Scoupy.
Antwoord:

Op dit moment is onze technische dienst bezig met het zoeken naar een oplossing voor het ingelogd blijven. Helaas gaat hier wat meer tijd overheen dan verwacht. Zodra dit verholpen is, berichten wij je hierover.

Paar dagen geleden opnieuw naar geïnformeerd, maar nog steeds geen update beschikbaar.
Ik heb precies dezelfde feedback gehad van hun Shiven. Opnieuw inloggen is inderdaad veiliger als je een pc gebruikt die niet alleen van jezelf is, maar ik heb wel een eigen. Dan is het irritant dat je niet ingelogd kan blijven bij bv tijdelijk op ander tabblad iets doen/ telefoontje van vriend aannemen en dan weer vraag na vraag enkel voor het inloggen constant moet doorlopen. Scoupy app Anja61 doe ik niet meer aan omdat hij niet werkte op mijn oude smartphone, veel data vroeg + bleef vragen en de app niet eens goed werkte zoals bv de plaatjes/ teksten laten zien.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door tequilacin »

Zelfs in Black Friday week geen acties van Scoupy!
suriboy
Berichten: 272
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door suriboy »

tequilacin schreef: ma 25 nov 2019, 08:30 Zelfs in Black Friday week geen acties van Scoupy!
Ik merk dat de acties van Scoupy elk moment van de dag kunt verwachten. Voorheen kwam het altijd maandagochtend vroeg binnen.
Wie weet welke verrassingf Scoupy in petto voor ons heeft.

Verwacht niets en datgeen wat er mogelijk komt zal vast niet bijzonder zijn gezien de trend de afgelopen tijd.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door tequilacin »

suriboy schreef: ma 25 nov 2019, 09:56
tequilacin schreef: ma 25 nov 2019, 08:30 Zelfs in Black Friday week geen acties van Scoupy!
Ik merk dat de acties van Scoupy elk moment van de dag kunt verwachten. Voorheen kwam het altijd maandagochtend vroeg binnen.
Wie weet welke verrassingf Scoupy in petto voor ons heeft.

Verwacht niets en datgeen wat er mogelijk komt zal vast niet bijzonder zijn gezien de trend de afgelopen tijd.
Ik ben benieuwd!! ;)
Deezers
Berichten: 454
Lid geworden op: za 30 mei 2015, 00:39

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Deezers »

tequilacin schreef: ma 25 nov 2019, 10:51
suriboy schreef: ma 25 nov 2019, 09:56
tequilacin schreef: ma 25 nov 2019, 08:30 Zelfs in Black Friday week geen acties van Scoupy!
Ik merk dat de acties van Scoupy elk moment van de dag kunt verwachten. Voorheen kwam het altijd maandagochtend vroeg binnen.
Wie weet welke verrassingf Scoupy in petto voor ons heeft.

Verwacht niets en datgeen wat er mogelijk komt zal vast niet bijzonder zijn gezien de trend de afgelopen tijd.
Ik ben benieuwd!! ;)
Ik had wel een vooraankondiging gehad via de mail en daar kreeg ik de indruk dat het om fysieke producten gaat die ze normaal gesproken ook al niet aan de straatstenen kwijt krijgen, het Kortingisleuk.nl assortiment van blenders e.d. ik verwacht niet dat er ineens 10 gratis producten te halen zijn...
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Shiven »

https://www.facebook.com/scoupynederlan ... PF8Z1RF_yi

52 min. geleden geplaatst door Scoupy op Facebook:

Heb jij een Android telefoon?
Dan kan het zijn dat je afgelopen week onbedoeld push-berichten van ons hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Als je de gratis Scoupy-app opnieuw op jouw telefoon installeert, dan is het probleem opgelost. Bedankt voor je begrip!

Mocht je toch nog hinder ondervinden na het updaten van de app, neem dan contact op met onze Klantenservice via: https://scoupy.com/nl/contact
devlaas
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 31 okt 2014, 07:30

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door devlaas »

Ik heb nu last van dat ik niet al mijn gegevens heb ingevuld en kan nu niets versturen
word hier niet vrolijk van :(
Mariette
Berichten: 784
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 22:32

Re: SCOUPY ervaringen (off topic)

Bericht door Mariette »

Heb geprobeerd via de telefoon contact met ze te zoeken maar dit schiet helemaal niet op, ruim 34 min in de wacht gehangen en dan knikkeren ze je er gewoon zonder pardon uit.
Chatten kan je niet met ze.
Plaats reactie