Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Marie-Louise »

suriboy schreef: vr 03 jan 2020, 16:20
Marie-Louise schreef: vr 03 jan 2020, 15:18
Marie-Louise schreef: vr 03 jan 2020, 14:55

Dat klopt. Heb net t 0800 nr gebeld.Van 1 produkt van de 4 krijg je maar je geld terug. Lays oven baked zijn vlgs hen 2 soorten-- Duijvis. De unsalted. Sunbreaks gewoon en paprika, snack & Jack zijn ook meerdere soorten. Men moest t zelf nagaan omdat deze persoon t ook niet wist en ze zouden terugbellen. Ik vind het nog steeds een beetje vaag.
Even het vervolg op mijn post hierboven.

Ik heb hem zojuist ingediend en je kan maar 1 produkt invullen. Nu 6 weken wachten. Ik kreeg wel een bevestiging van Promolife.
Is de bevestiging een goedkeuring met toekomstige terugbetaling of gewoon een bevestiging van een ingediende aanvraag?

Sowieso HIGCO dikke min en 6 weken wachten al helemaal reden om niet mee te doen.

Gewoon van de aanvraag😂
egni
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 19:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door egni »

Dank voor deze tip! Hebben jullie ook een andere link?
Ik krijg zo'n 'vreemde' site...
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Jacky's »

egni schreef: vr 03 jan 2020, 16:35 Dank voor deze tip! Hebben jullie ook een andere link?
Ik krijg zo'n 'vreemde' site...

[/Ik kwam ook geen steek verder dan het groene scherm met de producten, maar even een andere browser gebruikt. Toen kwam onder een klein grijs balkje te staan met een > teken. Hi, helemaal rechts, hierop klikken dan kom je op het scherm met uitleg. Klik op valideren, dan kun je pas alles invullen. Beetje maffe gang van zaken. Bij Highco actie krijg ik altijd jeuk maar ik heb net vandaag de Snack a Jacks gekocht, dus ingediend. ]
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door petra11 »

eigenlijk is het een niet goed, geld terug actie...
want er staat:
proef & geniet
of krijg je geld terug

en bij het invullen wordt er gevraagd waarom je geld terug vraagt...
een van de antwoorden die je kan aanklikken: omdat je het product niet lekker vindt
maar ook: andere
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Jacky's »

petra11 schreef: vr 03 jan 2020, 19:58 eigenlijk is het een niet goed, geld terug actie...
want er staat:
proef & geniet
of krijg je geld terug

en bij het invullen wordt er gevraagd waarom je geld terug vraagt...
een van de antwoorden die je kan aanklikken: omdat je het product niet lekker vindt
maar ook: andere

[denk met een knipoog want ik had ook een keuze: omdat er te weing in zit. (bij de snack a jacks)/quote]
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door liamito »

Marie-Louise schreef: vr 03 jan 2020, 14:55
greetje11 schreef: vr 03 jan 2020, 14:28 Algemene voorwaarden onderaan aanklikken.
Je krijgt van 1 produkt je geld retour. 1 is vetgedrukt
Dus niet van alle 4.
Kan niet vinden welke variaties.
Dat klopt. Heb net t 0800 nr gebeld.Van 1 produkt van de 4 krijg je maar je geld terug. Lays oven baked zijn vlgs hen 2 soorten-- Duijvis. De unsalted. Sunbreaks gewoon en paprika, snack & Jack zijn ook meerdere soorten. Men moest t zelf nagaan omdat deze persoon t ook niet wist en ze zouden terugbellen. Ik vind het nog steeds een beetje vaag.
Gaan ze die soorten verder helemaal niet online zetten? :?
Nikki188
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 20 apr 2018, 20:49

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Nikki188 »

Ik zag dit toevallig in de plus magazine
Bijlagen
88359236-3E98-4E06-A766-27DEF4C9CC8D.jpeg
88359236-3E98-4E06-A766-27DEF4C9CC8D.jpeg (32.71 KiB) 3301 keer bekeken
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door liamito »

Nikki188 schreef: zo 05 jan 2020, 17:45 Ik zag dit toevallig in de plus magazine
Voor ieder wat wils óf probeer ze gewoon allemaal!
Lekker vaag.

De foto van dat zakje Duyvis, is dat trouwens wel eens een verkrijgbaar product? Ik ken die ongezouten soorten alleen met een groen Duyvis logo of het moet een hele oude foto zijn.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Florence »

dan nog een vraag: de duyvis cranberries is er zowel in een zakje als een doosje. In het doosje zit meer maar is ook duurder. zou die ook mogen? in de algemene voorwaarden staat alleen maar : duyvis.
Marie-Louise
Berichten: 262
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Gratis Duyvis nutmix cranberry ,Lay’s Oven Baked, Snack a Jacks Multigrain & Sunbreaks

Bericht door Marie-Louise »

Afbeelding
Nikki188 schreef: zo 05 jan 2020, 17:45 Ik zag dit toevallig in de plus magazine
nu ook in de winkel: er hangt een flyer


Opmerking moderator: Even je berichtje aangepast. [/quote] moest achter magazine ;)
Plaats reactie