Lassie halfvolkorenrijst

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
ekmaat
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:53

Lassie halfvolkorenrijst

Bericht door ekmaat »

https://static.scoupy.nl/lassie-toverrijst/

PROBEER GRATIS: LASSIE HALF VOLKOREN TOVERRIJST
Met Lassie Half volkoren Toverrijst geef je je vertrouwde witte rijstgerecht een verantwoorde twist. In het pak vind je namelijk zilvervliesrijst gecombineerd met het gemak van Toverrijst. Probeer het nu helemaal gratis!
Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Lassie Toverrijst Halfvolkoren 400 gr of Lassie Toverrijst Halfvolkoren Builtjes 300 gr.
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht bij een supermarkt in Nederland.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Deze actie wordt via meerdere websites/online applicaties verspreid. In totaal kun je per persoon slechts één keer met deze actie meedoen, ongeacht de website/online applicatie.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 30-12-2019. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt op 26-01-2020 óf wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
Gebruikersavatar
Mariken
Berichten: 81
Lid geworden op: za 16 sep 2017, 11:49

Re: Lassie halfvolkorenrijst

Bericht door Mariken »

Bedankt, ik ga de rijst kopen en indienen!
BabsMeijers
Berichten: 317
Lid geworden op: vr 16 dec 2016, 22:25

Re: Lassie halfvolkorenrijst

Bericht door BabsMeijers »

Bedankt ik ga ook de rijst kopen en dan aan de plaatselijke voedselbank geven. Ik zelf gebruik geen rijst en hun zijn er blij mee.
Plaats reactie