Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 1716
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door Lois » vr 07 feb 2020, 15:04

Als je in de zoekbalk bovenaan HighCo Data intoets lees je veel ellende over dit bureau.
Onder andere bij de acties van Always/ Discreet, Black & Decker, Bueno, Head & Shoulders,Herbal Essences,Lays,Persil,Rustlers Burgers ed loopt het niet echt gesmeerd.

Ik heb nu 2 dingen lopen met ze.
* Lays, het kassaticketnummer + datum zou niet zichtbaar zijn.
Ik heb de kassabon niet meer, was maar rond de euro.
Het 2e geval is wel wat ernstiger want dit gaat om bijna 43 euro

* Ik mocht meedoen met TRND met de Vileda mopset + strijplankovertrek actie.
Hiervan ook een mail: Uw terugbetaling kan echter niet worden uitgevoerd om de volgende reden(en):
DE AANKOOPPRIJS KOMT NIET OVEREEN MET HET PRODUCT
U hebt 15 dagen na ontvangst van deze e-mail de tijd om uw dossier aan te vullen.
Na dit tijdstip worden verzoeken niet langer verwerkt.

Ik heb even een pittig mailtje gestuurd naar TRND

Want op 26 November heb ik vanuit de link die TRND me stuurde op Bol.com de volgende 2 artikelen gekocht:
Strijkplankovertrek Park & Go en de Vileda Ultramax Microfibre Sensitive mopset – voor delicate vloeren.
Ik heb netjes de factuur en de review geplaatst en nu krijg ik dit?
De aankoopprijs komt niet overheen!

Op Bol.com kost de strijkplankovertrek nu 14,99 en ik heb er 11,99 voor betaald
De Vileda mopset kost nu 27,99 en ik heb er 30,25 voor betaald.
Maar daar kan ik toch niets aan doen aan deze schommelende prijzen?
Ik heb de juiste producten gekocht.
En bij elkaar scheelt het 0,74 ct dus waar hebben we het over?
Ik ga er vanuit dat dit dan ook gewoon goedgekeurd word.
Een erg lang proces zo.

Als je op de website van de campagne kijkt onder blog dan schrik je gewoon van de reacties.
Mensen moet zo lang wachten op hun geld, echt heel vervelend allemaal.
Ik bedenk me wel even goed of ik in de toekomst nog met acties van hun mee doe.

https://www.trnd.com/nl/projecten/vileda/blog/highco
0 x
Groetjes, Lois

Marie-Louise
Berichten: 255
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door Marie-Louise » vr 07 feb 2020, 15:41

Lois schreef:
vr 07 feb 2020, 15:04
Als je in de zoekbalk bovenaan HighCo Data intoets lees je veel ellende over dit bureau.
Onder andere bij de acties van Always/ Discreet, Black & Decker, Bueno, Head & Shoulders,Herbal Essences,Lays,Persil,Rustlers Burgers ed loopt het niet echt gesmeerd.

Ik heb nu 2 dingen lopen met ze.
* Lays, het kassaticketnummer + datum zou niet zichtbaar zijn.
Ik heb de kassabon niet meer, was maar rond de euro.
Het 2e geval is wel wat ernstiger want dit gaat om bijna 43 euro

* Ik mocht meedoen met TRND met de Vileda mopset + strijplankovertrek actie.
Hiervan ook een mail: Uw terugbetaling kan echter niet worden uitgevoerd om de volgende reden(en):
DE AANKOOPPRIJS KOMT NIET OVEREEN MET HET PRODUCT
U hebt 15 dagen na ontvangst van deze e-mail de tijd om uw dossier aan te vullen.
Na dit tijdstip worden verzoeken niet langer verwerkt.

Ik heb even een pittig mailtje gestuurd naar TRND

Want op 26 November heb ik vanuit de link die TRND me stuurde op Bol.com de volgende 2 artikelen gekocht:
Strijkplankovertrek Park & Go en de Vileda Ultramax Microfibre Sensitive mopset – voor delicate vloeren.
Ik heb netjes de factuur en de review geplaatst en nu krijg ik dit?
De aankoopprijs komt niet overheen!

Op Bol.com kost de strijkplankovertrek nu 14,99 en ik heb er 11,99 voor betaald
De Vileda mopset kost nu 27,99 en ik heb er 30,25 voor betaald.
Maar daar kan ik toch niets aan doen aan deze schommelende prijzen?
Ik heb de juiste producten gekocht.
En bij elkaar scheelt het 0,74 ct dus waar hebben we het over?
Ik ga er vanuit dat dit dan ook gewoon goedgekeurd word.
Een erg lang proces zo.

Als je op de website van de campagne kijkt onder blog dan schrik je gewoon van de reacties.
Mensen moet zo lang wachten op hun geld, echt heel vervelend allemaal.
Ik bedenk me wel even goed of ik in de toekomst nog met acties van hun mee doe.

https://www.trnd.com/nl/projecten/vileda/blog/highco
Hier ook de Always aktie van 4,41 van augustus 2019niet uitbetaald. Zijn zeker 20 mails over en weer gestuurd.
Ze zeggen: ons systeem herkent uw rekeningnr. Niet. Alles doorgemaild rek nr. Scan van eerdere uitbetalingen
Door hen op diezelfde rekening. Sind december antwoorden ze niet meer. Toen stuurden ze inmiddels is de aktie gesloten en wij moeten ons ook naar de fabrikant verantwoorde. Waarop ik nog een poging heb gedaan en gemaild heb: het ligt aan jullie systeem. Ik was mooi op tijd binnen de einddatum. Geen antwoord meer.

Ik ben klaar met high co.
0 x

suriboy
Berichten: 265
Lid geworden op: vr 25 nov 2016, 19:51

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door suriboy » vr 07 feb 2020, 15:52

Ooit meegedaan aan een actie waar HIGCO de uitbetaling voor in orde zou maken. Na 8 weken wel de betaling ontvangen.

Sindsdien besloten om nooit meer mee te doen aan een actie waar zij de afhandeling doen om de volgende redenen:
*) zeer slecht bereikbaar
*) te lang wachten op je geld
*) veels-te-veel negatieve beoordelingen.

Hoe mooi de actie ook lijkt te zijn, als het niet nodig is dan gewoon laten gaan is mijn advies.

In het laatste geval: meegedaan aan de Duijvis actie. Wij eten deze noten elke dag, dus als ik uitbetaald krijg dan is het mooi meegenomen. Krijg ik niet uitbetaald dan neem ik de moeite ook niet om te gaan reageren omdat ik de bonnen bewust heb weggegooid.
0 x

Fieglie
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 19:17

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door Fieglie » vr 07 feb 2020, 19:06

Ik doe al niet meer mee aan geld terug actie's via Highco Data.
1 x

koekje
Berichten: 716
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Wat is juist plaats voor klachten?

Bericht door koekje » vr 07 feb 2020, 19:38

Het lijkt mij zinvoller een klacht in te dienen bij de fabrikant/leverancier van het product zelf, m.n. als HigCo data niet (meer) reageert.

Klagen hier lijkt mij minder effect te hebben dan klagen (bij voorkeur via social media) bij de de opdrachtgever ( de fabrikant/leverancier van het product zelf) van HighCO Data. :idea:

Oh en niets moet, tis maar een tip/idee. ;)
Laatst gewijzigd door koekje op za 08 feb 2020, 07:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Marie-Louise
Berichten: 255
Lid geworden op: za 22 apr 2017, 09:45

Re: Wat is juist plaats voor klachten?

Bericht door Marie-Louise » vr 07 feb 2020, 22:19

koekje schreef:
vr 07 feb 2020, 19:38
Het lijkt mij zinvoller een klacht in te dienen bij de fabrikant/leverancier van het product zelf, m.n. las HigCo data niet (meer) reageert.

Klagen hier lijkt mij minder effect te hebben dan klagen (bij voorkeur via social media) bij de de opdrachtgever ( de fabrikant/leverancier van het product zelf) van HighCO Data. :idea:

Oh en niets moet, tis maar een tip/idee. ;)
Daar heb ik ook een moment aan gedacht maar na 6 maanden ,laatste mail van hen is van december 2019, dacht ik laat maar, ben er klaar mee
0 x

Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 1716
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door Lois » vr 07 feb 2020, 22:33

Nou @koekje ook dat heb ik inmiddels allang gedaan.
Het zat me zo hoog, daarom dit topic op dit forum.
Want het is altijd wat met dit bureau.
En een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Met die geld terug acties is het niet allemaal rozengeur en maneschijn, en ik vind dat klagen moet kunnen
Helemaal als het om een bedrag van ruim 40 euro gaat.
Er was toch ook vorige week even paniek bij de Treetz acties? Wat gelukkig goed af liep.
En steun is dan wel prettig van mede geld terug vragers. (Bedankt voor je PB hoihoi ;) )

En volgens mij doe je hetzelfde laatst over Scoupy (YES! noten- en fruitrepen gratis bij AH) maar ook over de Tikkie actie?
Er staat trouwens (OT) achter en zo'n zelfde topic is er toch ook van Scoupy.
1 x
Groetjes, Lois

koekje
Berichten: 716
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door koekje » za 08 feb 2020, 07:39

Lois schreef:
vr 07 feb 2020, 22:33
Nou @koekje ook dat heb ik inmiddels allang gedaan.
Het zat me zo hoog, daarom dit topic op dit forum.
Want het is altijd wat met dit bureau.
En een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Met die geld terug acties is het niet allemaal rozengeur en maneschijn, en ik vind dat klagen moet kunnen
Helemaal als het om een bedrag van ruim 40 euro gaat.
Er was toch ook vorige week even paniek bij de Treetz acties? Wat gelukkig goed af liep.
En steun is dan wel prettig van mede geld terug vragers. (Bedankt voor je PB hoihoi ;) )

En volgens mij doe je hetzelfde laatst over Scoupy (YES! noten- en fruitrepen gratis bij AH) maar ook over de Tikkie actie?
Er staat trouwens (OT) achter en zo'n zelfde topic is er toch ook van Scoupy.
Ik gaf alleen een tip/idee.

Daarnaast is de tip niet i.p.v. maar als en/en bedoelt, dus eerst bij HighCo of andere aanbieder en als dat niet werkt via leverancier/fabrikant. In de hoop dat als leverancier/fabrikant genoeg klachten over bijv HighCo of andere aanbieder krijgt dat ze bij een volgende actie voor een ander bedrijf gaan kiezen. ;)
1 x

Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 434
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door tequilacin » za 08 feb 2020, 08:44

Ik mocht ook meedoen met TRND met de Vileda mopset + strijplankovertrek actie.

Na veel Emailen met TRND, heb ik na ca. 3 maanden dan een bericht van HighCo: Na de behandeling informeren we u graag dat uw deelname werd aanvaard. U ontvangt uw terugbetaling zo spoedig mogelijk.

Wanneer ik geweten had dat de terugbetaling via HighCo ging, had ik er nooit aan meegedaan, ondanks dat altijd alles goed komt, Lois!
Maar het duurt altijd eeuwen alvorens je je geld retour hebt, en er is altijd gedoe, omdat ZIJ hun zaken niet op orde hebben.

Ik ben dan ook benieuwd wat "zo snel mogelijk" voor hun betekend!!
0 x

Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 1716
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Wat is dat HighCo Data toch een ellendig bureau (OT)

Bericht door Lois » za 08 feb 2020, 16:20

Ik heb bericht van Ilsa van TRND :)

Hallo Anita,

Bedankt voor je bericht.
Maak je geen zorgen. Ik heb net je aanvraag bij HighCo goedgekeurd. Dus je krijgt je geld snel terug.

Groetjes,
Ilsa
0 x
Groetjes, Lois

Plaats reactie