Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door Famke »

Jacky's schreef: do 02 apr 2020, 19:36 Ik heb telefonisch contact gehad met scoupy met de vraag of hij op magische wijze de coupons er weer voor kan toveren, Ja dus, gegevens doorgegeven, na een half uurtje alle beide aanvragen in kunnen dienen. De aanvragen zijn inmiddels goedgekeurd.
Verklaring gevraagd: iets van een hick-up in het systeem, ook niet verder gevraagd, blij dat het is opgelost. Dit produkt kan ik qua ons smaakbelevenis denk ik zeer goed behappen.
Hier staat niets en startdatum coupons waren 1-4-2020.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door Jacky's »

Famke schreef: do 02 apr 2020, 21:45
Jacky's schreef: do 02 apr 2020, 19:36 Ik heb telefonisch contact gehad met scoupy met de vraag of hij op magische wijze de coupons er weer voor kan toveren, Ja dus, gegevens doorgegeven, na een half uurtje alle beide aanvragen in kunnen dienen. De aanvragen zijn inmiddels goedgekeurd.
Verklaring gevraagd: iets van een hick-up in het systeem, ook niet verder gevraagd, blij dat het is opgelost. Dit produkt kan ik qua ons smaakbelevenis denk ik zeer goed behappen.
Hier staat niets en startdatum coupons waren 1-4-2020.

[/heb bij mijn account nu ook weer het produkt staan, te kopen bij de Plus (hebben ze helaas niet) had de andere bij AH gekocht, bij mijn partner staat niets. Beetje willekeur geloof ik.quote]
whizzy62
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 11:35

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door whizzy62 »

ik had ze ook staan als persoonlijke actie, zowel bij Plus als AH. Heb ze bij beide winkels gekocht, maar op het moment dat ik de kassabonnen wilde insturen kreeg ik de melding dat deze winkels niet meededen...?!
Even gebeld met de klantenservice, die bieden je een goede oplossing zodat je nog steeds kunt meedoen (stuur je bon in en geef aan dat je in een online winkel hebt gekocht). Beide aanvragen zijn nu goedgekeurd. Klantvriendelijke oplossing ;)
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door Jacky's »

whizzy62 schreef: vr 03 apr 2020, 14:29 ik had ze ook staan als persoonlijke actie, zowel bij Plus als AH. Heb ze bij beide winkels gekocht, maar op het moment dat ik de kassabonnen wilde insturen kreeg ik de melding dat deze winkels niet meededen...?!
Even gebeld met de klantenservice, die bieden je een goede oplossing zodat je nog steeds kunt meedoen (stuur je bon in en geef aan dat je in een online winkel hebt gekocht). Beide aanvragen zijn nu goedgekeurd. Klantvriendelijke oplossing ;)

[/scoupy klantvriendelijk 100% mee eens, bij de AH krijg je alleen een kopiebon op een a-4tje en het staat duidelijk in de voorwaarden dat dit niet wordt geaccepteerd, gelukkig na uitleg wel,cassiere had 2 x dezelfde bon uitgedraaid, zelf ook opletten dus maar coulant, In mijn ervaring speelt dit alleen bij de Appie]
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door Famke »

Hij staat weer bij mij.
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy Excl voor jou Gold & Green Pulled Oats (AH of Plus excl)

Bericht door Famke »

Heb weer de Exclusief van jou met Plus:
https://scoupy.com/nl/geld-terug/gold-g ... t=cashback
Plaats reactie