Gratis film van de dag bij Pathė

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door Anircha »

sdekrey schreef: di 28 apr 2020, 11:55 Ik zie in mijn account van Pathé ‘maar’ 3 films staan, terwijl ik er meer heb opgeslagen. Ik ging er vanuit dat de films 30 dagen te bekijken zijn. Hebben meer mensen dit of doe ik iets verkeerd?
Ik vermoed dat je iets verkeerd doet. Ik heb er 19 staan (en 2 gekeken, die zijn inmiddels uit mijn account verwijderd)
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door Lois »

Dacht dat je ze binnen 48 uur moest bekijken.
Groetjes, Lois
Anircha
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 07:47

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door Anircha »

Lois schreef: di 28 apr 2020, 13:13 Dacht dat je ze binnen 48 uur moest bekijken.
Als je begint met kijken moet je hem binnen 48 uur afkijken. Zolang je niet begint met kijken staat de film 30 dagen in je account
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door UtrechtseBert »

sdekrey schreef: di 28 apr 2020, 11:55 Ik zie in mijn account van Pathé ‘maar’ 3 films staan, terwijl ik er meer heb opgeslagen. Ik ging er vanuit dat de films 30 dagen te bekijken zijn. Hebben meer mensen dit of doe ik iets verkeerd?
Je moet in de app op het poppetje rechts bovenin klikken. Daar staat de optie "gehuurde films". Als je daar op klikt zie je al de films die je opgeslagen hebt.
Laat even weten of het gelukt is.
Gebruikersavatar
Zeeuwsmeisje
Berichten: 561
Lid geworden op: zo 11 jun 2017, 10:29

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door Zeeuwsmeisje »

sdekrey schreef: di 28 apr 2020, 11:55 Ik zie in mijn account van Pathé ‘maar’ 3 films staan, terwijl ik er meer heb opgeslagen. Ik ging er vanuit dat de films 30 dagen te bekijken zijn. Hebben meer mensen dit of doe ik iets verkeerd?
Heb je wel 'later kijken' geselecteerd na het inwisselen van de code? Als je tijdens het opslaan 'start mijn film' selecteert, dan blijven ze namelijk maar 3 dagen bewaard.
sdekrey
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 20:24

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door sdekrey »

UtrechtseBert schreef: di 28 apr 2020, 17:59
sdekrey schreef: di 28 apr 2020, 11:55 Ik zie in mijn account van Pathé ‘maar’ 3 films staan, terwijl ik er meer heb opgeslagen. Ik ging er vanuit dat de films 30 dagen te bekijken zijn. Hebben meer mensen dit of doe ik iets verkeerd?
Je moet in de app op het poppetje rechts bovenin klikken. Daar staat de optie "gehuurde films". Als je daar op klikt zie je al de films die je opgeslagen hebt.
Laat even weten of het gelukt is.
Ja! Is gelukt!! Inderdaad daar! Bedankt voor deze waardevolle tip!! 👍😄
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door Lois »

Oke, we gaan nog eenmaal trakteren! Het toetje van onze trakteert-actie is een echte Thuispremiere!
Onze nieuwe korte film: Op Gepaste Afstand
Vanaf dinsdag 19 mei t/m 31 mei krijg je deze film van ons cadeau. Dus, dinsdagochtend 9:00 uur, wie zit er klaar?

In deze korte film ontmoeten Ilias en Eef elkaar ten tijde van de corona-crisis. De twee brengen samen een dag door in de uitgestorven straten van een stad in lockdown.

https://bit.ly/2zCSeI4
Groetjes, Lois
Gebruikersavatar
UtrechtseBert
Berichten: 300
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
Locatie: Utrecht

Re: Gratis film van de dag bij Pathė

Bericht door UtrechtseBert »

Het is een bijzondere tijd en daarom nog één bijzondere film cadeau: Op Gepaste Afstand. Een korte film en helemaal corona-proof opgenomen! Een echte Thuispremière en je hebt deze keer GEEN code nodig.

Wat moet je doen?

Ga naar https://bit.ly/2zCSeI4
Klik op ‘Kijk vanaf €0,-‘
Log in of maak een gratis account aan
Kies HD of SD
Start je film en kijk direct of kies voor ‘Kijk Later’

De film staat 30 dagen in je account. Na het starten heb je 48 uur. Enjoy!
Plaats reactie