Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door Shiven »

https://scoupy.com/nl/kortingscode/zuiv ... t=cashback

Hoe werkt het? Maak met je smartphone minimaal 3 foto's, beantwoord 2 vragen en upload een foto van je kassabon. Alle opdrachten correct uitgevoerd? Dan ontvang je binnen 48 uur €1,50 op je rekening.

Ben je toevallig in de supermarkt, doe dan mee!
Per genoemde Albert Heijn hebben we maar 1 beloning klaarstaan. Wees er dus snel bij, check jouw winkel en upload binnen 2 uur je kassabon!

Succes!

Actievoorwaarden

Na het claimen van een winkel heb je 2 uur de tijd om de opdrachten uit te voeren. Indien de opdrachten niet of niet correct zijn uitgevoerd, wordt de winkel weer vrijgegeven voor andere gebruikers.
Ingeleverde opdrachten worden binnen 48 uur door Scoupy goed- of afgekeurd. Scoupy is bevoegd opdrachten zonder opgaaf van reden af te keuren. Over afgekeurde opdrachten wordt niet gecorrespondeerd.
Alle verplichte vragen dienen volledig ingevuld te worden om in aanmerking te komen voor de beloning.
Alleen wanneer Scoupy jouw opdrachten goedkeurt, ontvang je de beloning van €1,50.
Scoupy mag zonder opgaaf van reden gebruikers weigeren als Checker of een gebruiker de toegang tot een opdracht ontzeggen, bijvoorbeeld bij vermoeden van fraude.
De Checker mag enkel personen fotograferen indien daar uitdrukkelijk om gevraagd wordt in de opdracht en de desbetreffende persoon daarvoor zijn toestemming verleent.
Scoupy is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van overmacht, zoals elektriciteits-, internet-, server-, computernetwerk- of telecommunicatiestoringen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door greetje11 »

Klopte weer niet.
Niet aanwezig bij mijn ah.
Toch een foto maken :?:
Heb alles 2x gefotografeerd, :!:
Kreeg steeds melding dat ik foto S moest toevoegen.
Nou nog afwachten of t wordt goedgekeurd
Kreeg zelfs geen mail dat ik had ingestuurd.
Esther
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 17:00

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door Esther »

Dit laat ik over gaan, het wordt bijna een dagtaak zo.
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door Miranda »

greetje11 schreef: ma 18 mei 2020, 18:49 Klopte weer niet.
Niet aanwezig bij mijn ah.
Toch een foto maken :?:
Heb alles 2x gefotografeerd, :!:
Kreeg steeds melding dat ik foto S moest toevoegen.
Nou nog afwachten of t wordt goedgekeurd
Kreeg zelfs geen mail dat ik had ingestuurd.
Ging hier ook niet goed en nu is hij alweer door iemand anders geclaimd.

Alle moeite voor niets...
irisvm
Berichten: 194
Lid geworden op: vr 16 sep 2016, 19:20

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door irisvm »

Hier ging het zonder problemen. Al vaak meegedaan. Belangrijkste om te weten is dat ze overal een foto van willen, ook al is het er niet. Dan de plek fotograferen (bijv. schap) waar je het zou verwachten. Zodra je claimt heb je 2 uur de tijd, meestal maak ik in de winkels foto’s en stuur ik het thuis in.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door greetje11 »

irisvm schreef: di 19 mei 2020, 14:47 Hier ging het zonder problemen. Al vaak meegedaan. Belangrijkste om te weten is dat ze overal een foto van willen, ook al is het er niet. Dan de plek fotograferen (bijv. schap) waar je het zou verwachten. Zodra je claimt heb je 2 uur de tijd, meestal maak ik in de winkels foto’s en stuur ik het thuis in.
Zo doe ik t ook, uiteindelijk wel goedgekeurd
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door AmeGrunn »

Ik kijk altijd eerst wat nodig is, ga dan naar de winkel, maak ontelbaar veel foto's, en hoop dat het goed zit. Tot nu toe altijd gelukt, zoals met deze actie ook.
Cool
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 21 sep 2016, 18:25

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door Cool »

Ik heb nog nooit meegedaan; wat voor soort vragen moet je beantwoorden? Moet je het product kopen en krijg je deze dan plus € 1,50 terugbetaald?
Famke
Berichten: 4689
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Scoupy | Check jouw winkel op Zuivelhoeve Goei’ndag® & verdien €1,50

Bericht door Famke »

Cool schreef: vr 22 mei 2020, 16:27 Ik heb nog nooit meegedaan; wat voor soort vragen moet je beantwoorden? Moet je het product kopen en krijg je deze dan plus € 1,50 terugbetaald?
Ze willen vaak foto's van waar/ hoe het staat en het het hele schap of dat je bv een reclame in de winkel zag of een sample kreeg. Je moet iets kopen (kassabon is bewijs dat je in de winkel was) , waarvan je het geld niet terugkrijgt maar wel als alles goedgekeurd wordt 1,50 euro voor de moeite.
Plaats reactie