Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door Shiven »

E-mail van Bolletje aan degenen die niet mogen testen:

...En van mensen teleurstellen, daar houden onze bakkers niet van. De afgelopen tijd hebben we daarom nagedacht over een klein gebaar dat we je als blijk van waardering willen aanbieden. Wat dit is, kunnen we nu eindelijk met je delen:

Omdat we je toch graag willen betrekken bij de winnende kruidnootsmaak, kun je extra voordelig kennismaken met Bolletje Red Velvet kruidnoten. Je krijgt een unieke code waarmee je €1,60 van ons terug krijgt bij aankoop van een zak Red Velvet kruidnoten. Dat is 50% van de consumentenadviesprijs. Deze code kun je gebruiken vanaf het moment dat het kruidnoten seizoen in september begint en Red Velvet dus in de winkels verschijnt. Iedereen die gebruik maakt van deze cashback maakt bovendien kans op een kruidnoten experience, waarbij je in de Bolletje proefbakkerij je eigen kruidnoten mag maken. Eind augustus ontvang je van ons een mail met daarin de mogelijkheid om een unieke code aan te vragen en mee te doen met deze actie.


Hartelijke groeten,
Bolletje
Shiven schreef: di 02 jun 2020, 17:24 Beste,

We zijn overweldigd door alle enthousiaste reacties rondom De Kruidnoten Thuisverkiezing, bijna 90.000 mensen hebben zich ingeschreven! Hierdoor hebben we moeten loten wie daadwerkelijk één van de 10.000 proefpakketten ontvangt. Helaas zit jij daar niet bij.

Om je toch te bedanken voor je interesse in Bolletje en de Kruidnoten Thuisverkiezing, willen we je nog een klein goedmakertje aanbieden. Wat het precies zal zijn, is nog een verrassing. Binnenkort vertellen we je hier meer over.

Hartelijke groeten,
Bolletje
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door Miranda »

Shiven schreef: ma 22 jun 2020, 13:41 E-mail van Bolletje aan degenen die niet mogen testen:

...En van mensen teleurstellen, daar houden onze bakkers niet van. De afgelopen tijd hebben we daarom nagedacht over een klein gebaar dat we je als blijk van waardering willen aanbieden. Wat dit is, kunnen we nu eindelijk met je delen:

Omdat we je toch graag willen betrekken bij de winnende kruidnootsmaak, kun je extra voordelig kennismaken met Bolletje Red Velvet kruidnoten. Je krijgt een unieke code waarmee je €1,60 van ons terug krijgt bij aankoop van een zak Red Velvet kruidnoten. Dat is 50% van de consumentenadviesprijs. Deze code kun je gebruiken vanaf het moment dat het kruidnoten seizoen in september begint en Red Velvet dus in de winkels verschijnt. Iedereen die gebruik maakt van deze cashback maakt bovendien kans op een kruidnoten experience, waarbij je in de Bolletje proefbakkerij je eigen kruidnoten mag maken. Eind augustus ontvang je van ons een mail met daarin de mogelijkheid om een unieke code aan te vragen en mee te doen met deze actie.


Hartelijke groeten,
Bolletje
Shiven schreef: di 02 jun 2020, 17:24 Beste,

We zijn overweldigd door alle enthousiaste reacties rondom De Kruidnoten Thuisverkiezing, bijna 90.000 mensen hebben zich ingeschreven! Hierdoor hebben we moeten loten wie daadwerkelijk één van de 10.000 proefpakketten ontvangt. Helaas zit jij daar niet bij.

Om je toch te bedanken voor je interesse in Bolletje en de Kruidnoten Thuisverkiezing, willen we je nog een klein goedmakertje aanbieden. Wat het precies zal zijn, is nog een verrassing. Binnenkort vertellen we je hier meer over.

Hartelijke groeten,
Bolletje
De red velvet vonden we hier allemaal erg lekker
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door Lois »

Bericht van Bolletje.

Beste Anita,

Het is al even geleden dat je je hebt opgegeven voor De Kruidnoten Thuisverkiezing. Helaas behoorde je niet tot één van de gelukkigen om het kruidnoten proefpakket te ontvangen, maar we hebben goed nieuws!

De Red Velvet kruidnoten liggen vanaf nu in de winkel!

Je hebt er even op moeten wachten, maar nu kan jij ook eindelijk dé ultieme kruidnootsmaak van Nederland proeven!

En zoals beloofd bieden wij je hierbij de mogelijkheid om ze extra voordelig te proeven. Met onderstaande persoonlijke code ontvang je namelijk €1,60 van ons terug bij aankoop van een zak Red Velvet kruidnoten*. Dat is 50% van de consumentenadviesprijs.

Iedereen die gebruik maakt van deze cashback maakt bovendien kans op een Kruidnoten Experience** voor 2 personen, waarbij je in de Bolletje proefbakkerij je eigen kruidnoten mag maken!


Let op: je kunt de code kan maar één keer gebruiken!

Hoe werkt het? 1.Koop een zak Red Velvet Kruidnoten en bewaar de kassabon.
2.Ga naar actie.bolletje.nl/cashback, en log in met je persoonlijke cashbackcode.
3.Upload je kassabon en laat je gegevens achter om het geld teruggestort te krijgen op je rekening en kans te maken op de Kruidnoten Experience*.

Doe mee

Geniet van je Red Velvet kruidnoten en wie weet tot ziens bij de Kruidnoten Experience!*

* Met een maximum teruggave van € 1,60 per gebruikte cashbackcode.
** De Kruidnoten Experience zal plaatsvinden zodra de Corona situatie dit toelaat. Er zit echter geen vervaldatum aan deze prijs, dus mocht het dit jaar niet mogelijk zijn, zal de prijs naar 2021 verschuiven.
Groetjes, Lois
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

€ 2,99 bij AH

Bericht door koekje »

petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door petra11 »

ik heb ze bij Jan Linders gekocht voor 3,19.
Ik heb na het invullen op de site geen bevestiging per mail gekregen.
Jij wel, koekje?
liamito
Berichten: 806
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21

Re: € 2,99 bij AH

Bericht door liamito »

Krijg je dan 1,50 of 1,60 terug?
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door petra11 »

hoeveel ik terug krijg,
stond er niet bij.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door koekje »

petra11 schreef: do 03 sep 2020, 12:35 ik heb ze bij Jan Linders gekocht voor 3,19.
Ik heb na het invullen op de site geen bevestiging per mail gekregen.
Jij wel, koekje?
Geen idee heb niets ingediend.
Gebruikersavatar
B2B
Berichten: 1116
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door B2B »

Ik heb nog een code
Ik ga ze niet halen
Stuur even een pb als je de code wil hebben :)

Update
Code is al vergeven
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Gratis Proefpakketje Bolletje Kruidnoten

Bericht door Jacky's »

Ik heb ook 2 codes waar ik niets mee doe uit de prullenbak gevist. Interesse, stuur een pb-tje

Code's zijn vergeven.
Laatst gewijzigd door Jacky's op zo 06 sep 2020, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie