Probeer Flora Plant GRATIS

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Shiven »

Miranda schreef: [/quote] Dit mailadres bestaat niet helaas en met .nl ook niet helaas. Het contactformulier ingevuld maar ik heb liever een mailadres zodat ik op hun mail kan antwoorden. [/quote]

Miranda, n.a.v. jouw melding heb ik zojuist een e-mailbericht gestuurd naar mijn eerder genoemde Upfield-e-mailadres. Ik krijg geen foutmelding.
Indien ik hier een e-mailadres plaats, doe ik dat altijd met spaties ertussen. Die moeten er dus even tussenweg gehaald worden.
Where
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 16:55

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Where »

Miranda schreef: vr 12 jun 2020, 16:04 Net mail gehad

Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.

Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.


Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?

Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Ik kreeg een reactie op een vraag vanaf careline.upfield@upfield.com
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Shiven »

@Where, Ja, dat is dus het e-mailadres dat ik noemde (maar dan uit 'veiligheidsoverwegingen' met willekeurige spaties ertussen).
Miranda
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Miranda »

Shiven schreef: zo 14 jun 2020, 13:42 @Where, Ja, dat is dus het e-mailadres dat ik noemde (maar dan uit 'veiligheidsoverwegingen' met willekeurige spaties ertussen).
Bedankt! Ik had niet door dat dat Careline er ook bij hoorde uiteraard wel dat de spaties weg moesten.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Florence »

Het lukt mij uberhaupt niet om op die website te komen. Ik krijg eerst een volledig wit scherm met alleen de tekst cookies bewaren, als ik die aanklik komt er een site met de tekst Informatie die wij over u verzamelen en Informatie die onze partners over u verzamelen. Als ik daar op akkoord klik kom ik weer in het eerste witte scherm met cookies bewaren.
Jacky's
Berichten: 874
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 12:53

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Jacky's »

Vandaag het bedrag ontvangen van Magneds Trading BV, ingediend 8 juni.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Shiven »

https://upfieldacties.nl/flora
Actie liep aanvankelijk tot 19 juli 2020, maar is inmiddels verlengd tot 6 september 2020.
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Florence »

het is mij nu eindelijk gelukt om mij aan te melden. nu moet ik het nog kopen voor maximaal 2,29.
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Smaakt het ??

Bericht door koekje »

Is het eigenlijk wel lekker?

(ja, ik weet dat smaken verschillen)
Florence
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 17:06

Re: Probeer Flora Plant GRATIS

Bericht door Florence »

Deze week in de bonus bij ah 1 + 1 gratis.
Plaats reactie