Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Lois »

Via Facebook.

Bestel via Facebook gratis een sample van Rituals Eau de Parfum.
Afhankelijk van jouw favoriete geurfamilie krijg je 1 van de volgende parfums: Roi d’Orient, Maharaja d’Or, Bleu Byzantin of Oasis Verte.
Klik op 'Aanbieding claimen' om het aan te vragen.

https://www.facebook.com/75072292175265 ... 907577646/
Groetjes, Lois
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Shiven »

Vanmiddag onderstaande e-mail ontvangen van Team Parfumado.
Indien je nu op de Facebook-link in het bericht van Lois klikt, komt in beeld:

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.


E-mail:
Hi!

Leuk dat je hebt aangegeven dat je graag een gratis parfum sample op basis van jouw geurprofiel wilt ontvangen! Ons bedrijf Parfumado heeft vaker sampling campagnes waarbij we proefmonsters sturen naar mensen, passend bij hun smaak & voorkeuren.

Jij hebt gebruik gemaakt van een actie die op Spydeals stond. Spydeals is een partij met wie wij niet samenwerken. Spydeals heeft, zonder onze toestemming, een actie-link gedeeld op hun platform van een actie die niet actief is. Wij hebben Spydeals hierop aangesproken, zij hebben de actie op inactief gezet.

Hoe dan ook, we vinden het heel vervelend dat je in de veronderstelling was dat je, binnen 3 werkdagen, een parfum sample toegestuurd zou krijgen! Daarom hebben we de volgende oplossing.

We gaan iedereen die heeft meegedaan de sample toesturen, maar kunnen dit niet binnen 3 dagen doen. Wij doen ons best om alle samples binnen 3 weken toe te sturen. Dit betekent dat je in juli je sample zult binnenkrijgen. Nog even geduld dus!

Als deelnemer aan ons Parfumado test panel, vragen we je na afloop om een vragenlijst in te vullen. Zo komen we erachter hoe je je sample ervaren hebt. Leuk als je hieraan meedoet!

Veel liefs,
Team Parfumado
Gebruikersavatar
Lois
Berichten: 2070
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 21:26

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Lois »

Pff, apart ik had deze actie helemaal niet van Spydeals
Groetjes, Lois
Miranda
Berichten: 1331
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Miranda »

Shiven schreef: ma 15 jun 2020, 18:23 Vanmiddag onderstaande e-mail ontvangen van Team Parfumado.
Indien je nu op de Facebook-link in het bericht van Lois klikt, komt in beeld:

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.


E-mail:
Hi!

Leuk dat je hebt aangegeven dat je graag een gratis parfum sample op basis van jouw geurprofiel wilt ontvangen! Ons bedrijf Parfumado heeft vaker sampling campagnes waarbij we proefmonsters sturen naar mensen, passend bij hun smaak & voorkeuren.

Jij hebt gebruik gemaakt van een actie die op Spydeals stond. Spydeals is een partij met wie wij niet samenwerken. Spydeals heeft, zonder onze toestemming, een actie-link gedeeld op hun platform van een actie die niet actief is. Wij hebben Spydeals hierop aangesproken, zij hebben de actie op inactief gezet.

Hoe dan ook, we vinden het heel vervelend dat je in de veronderstelling was dat je, binnen 3 werkdagen, een parfum sample toegestuurd zou krijgen! Daarom hebben we de volgende oplossing.

We gaan iedereen die heeft meegedaan de sample toesturen, maar kunnen dit niet binnen 3 dagen doen. Wij doen ons best om alle samples binnen 3 weken toe te sturen. Dit betekent dat je in juli je sample zult binnenkrijgen. Nog even geduld dus!

Als deelnemer aan ons Parfumado test panel, vragen we je na afloop om een vragenlijst in te vullen. Zo komen we erachter hoe je je sample ervaren hebt. Leuk als je hieraan meedoet!

Veel liefs,
Team Parfumado
Kreeg ik ook??
summeroff66
Berichten: 1
Lid geworden op: di 16 jun 2020, 10:43

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door summeroff66 »

Echt apart. Ik kreeg die mailing ook terwijl ik deze actie niet eens van spydeals had.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Shiven »

RE: 15 juni 2020 Team Parfumado: "We gaan iedereen die heeft meegedaan de sample toesturen. Wij doen ons best om alle samples binnen 3 weken toe te sturen. Dit betekent dat je in juli je sample zult binnenkrijgen. Nog even geduld dus!"

Nooit ontvangen :!:
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Amber »

Ik vroeg me laatst al af of iemand al wat gekregen had.
Ik nog niet.
Marieke
Berichten: 480
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 14:06

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Marieke »

Amber schreef: di 04 aug 2020, 15:27 Ik vroeg me laatst al af of iemand al wat gekregen had.
Ik nog niet.
Ik ook niet, verbaast me ook niet echt. Bij 9 van de 10 vsn dit soort ‘acties’ komt er niks. Ze willen alleen graag je e-mail adres om spam te versturen...
Groet,

Marieke
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door R.W. »

Ik heb een paar weken terug een proefflesje ontvangen hoor!
Amber
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 17 apr 2017, 08:23

Re: Gratis Sample Rituals Eau de Parfum

Bericht door Amber »

R.W. schreef: di 04 aug 2020, 20:57 Ik heb een paar weken terug een proefflesje ontvangen hoor!
Is dat niet die van l'homme? Ik dacht toen namelijk ook eerst dat het deze was.
Plaats reactie