Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door AmeGrunn »

Shiven schreef: vr 10 jul 2020, 12:05 Op 7/7/2020 ontving ik nog deze reactie van mevrouw J. v.d. W. van Irish Glory:

De artikelen van Irish Glory worden verkocht in de grote supermarkten van Jumbo.
De actieartikelen hebben wij anderhalve week geleden geleverd bij Jumbo. Wanneer de supermarkten door hun voorraad heen zijn en dus nieuwe artikelen bestellen, hebben wij helaas geen invloed op. Maar ik verwacht dat ze nu binnenkort wel in de supermarkt zullen liggen.
Grappig, ik ben bij de grootste Jumbo in het Noorden geweest (van de week nog), heb Irish Glory gezien, maar niet met actiestickers erop ...
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door kuikentje »

In zwolle nog nergens kunnen vinden :(
Gebruikersavatar
ikka
Berichten: 1449
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 23:50

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door ikka »

Chrisje9999 schreef: vr 10 jul 2020, 20:09 Was vandaag bij Nettorama, allemaal verpakkingen zonder sticker.

ikka schreef: vr 10 jul 2020, 18:51 Bij Nettorama deze week in de reclame. Alles was weg. Maar zo te lezen stromen er daar geen actieverpakkingen binnen.
Ja, vorige week lagen er 20 zonder actiesticker. Nu zijn ze allemaal weg,
koekje
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 06 okt 2014, 22:16

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door koekje »

AmeGrunn schreef: vr 10 jul 2020, 23:18
Shiven schreef: vr 10 jul 2020, 12:05 Op 7/7/2020 ontving ik nog deze reactie van mevrouw J. v.d. W. van Irish Glory:

De artikelen van Irish Glory worden verkocht in de grote supermarkten van Jumbo.
De actieartikelen hebben wij anderhalve week geleden geleverd bij Jumbo. Wanneer de supermarkten door hun voorraad heen zijn en dus nieuwe artikelen bestellen, hebben wij helaas geen invloed op. Maar ik verwacht dat ze nu binnenkort wel in de supermarkt zullen liggen.
Grappig, ik ben bij de grootste Jumbo in het Noorden geweest (van de week nog), heb Irish Glory gezien, maar niet met actiestickers erop ...
Zoals er staat: "Wanneer de supermarkten door hun voorraad heen zijn en dus nieuwe artikelen bestellen" Dan zijn ze daar dus nog niet door de oude voorraad heen. :roll:
annet1962
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 15 okt 2014, 19:22

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door annet1962 »

Heb de irish glory roomboter met sticker gevonden in deventer bij de jumbo (boreel)
Gebruikersavatar
sjaak van de Hoek
Berichten: 906
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:30

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door sjaak van de Hoek »

annet1962 schreef: zo 12 jul 2020, 20:20 Heb de irish glory roomboter met sticker gevonden in deventer bij de jumbo (boreel)
Hoera
Gebruikersavatar
AmeGrunn
Berichten: 1100
Lid geworden op: di 24 jan 2017, 22:48

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door AmeGrunn »

Voor de Grunnegers: de (vernieuwde) Jumbo Beren in Groningen heeft geen Irish Glory in het assortiment.
kuikentje
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 18:51

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door kuikentje »

Nog nergens gevonden ook niet zonder sticker
R.W.
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 15 mar 2017, 14:41

Re: Gratis RECLAME voor Irish Glory roomboter

Bericht door R.W. »

koekje schreef: do 09 jul 2020, 20:30 T'is zo wel gratis reclame en goed voor de naamsbekendheid van Irish Glory roomboter, iedereen zoekt er naar en er worden zo te lezen ook al verpakkingen gekocht zonder sticker :lol:

En na een telefoontje krijg ik toch netjes mijn verpakking ZONDER sticker uitbetaald :lol: ;)
josje
Berichten: 66
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:50

Re: Gratis Irish Glory roomboter (geld- terug-actie) Actieverpakking nodig

Bericht door josje »

Weet iemand of de verpkkingen met sticker bijJumbo Delft te koop zijn?
Plaats reactie