Info uitbetalingsbureaus

Voor alle tips en trucs die handig kunnen zijn bij het aanvragen van gratis producten of bij het deelnemen aan geld terug acties.
Plaats reactie
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Famke »

Scoupy
Tel: 020-4609098
Email: klantenservice@scoupy.com of info@scoupy.com
Contactform: https://scoupy.zendesk.com/hc/nl/requests/new

Page
Email: info@pagemailing.nl

Desk Services Maastricht
Tel: 043-4582454
Email: foutafhandeling@consumercare.info of service@consumercare.info of info@consumercare.info

Promolife.be
Tel: 0800-0226991
(ma t/m do 9:00-16:00 uur, vr 9:00-15:00 uur)
Email: infolijn@promolife.be

Qnippo's (onderdeel van Unifact B.V)
Tel: 0578-631717
Email: info@qnippos.nl
Contactform: http://www.qnippos.nl/index.php#contact/servicedesk

Coca-Cola Nederland
Tel: 0800-26222652
Contactforum: http://www.cocacolanederland.nl/contact ... -consument

Tikkie:
- Voor als kassabon niet wordt geaccepteerd (met dank aan Marry):
https://www.tikkie.me/kassabon
- En natuurlijk blijft hun WA gewoon voor vragen open.
Laatst gewijzigd door Famke op zo 20 aug 2023, 11:26, 6 keer totaal gewijzigd.
Gitje
Berichten: 243
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:06

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Gitje »

Dank voor de informatie.
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Famke »

Voor extra informatie en eventuele meldingen met betrekking tot de Actie, kunt u contact opnemen met de webcare van Tikkie:
+31 6 – 13 76 85 28 (Whatsapp only)
De TIKKIE webcare afdeling behandelt uw vragen en meldingen zelf of stuurt deze naar de desbetreffende afdeling.
Marry
Berichten: 1241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Marry »

feedback@scoupy.com werkt niet meer ik krijg mijn verzonden mail retour.
jenny79
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2023, 05:22
Locatie: Reusel, Brabant, NL
Contacteer:

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door jenny79 »

Bij scoupy ben je verplicht je bank te koppelen aan je account. Maar omdat wij onder bewind staan gaat dat niet. Ook al staat er Paypal bij, jammer mag wel als tweede bank, en ik ging ze allemaal af wat niet een Nederlandse fysieke bank was. Revolut werkt wel. Dus heb ik een rekening geopend en je krijgt een visueel card maar kunt ook een fysieke kaart aanvragen. Ik doe het alleen maar voor voledig de chashback van scoupy met Direct uitbetalen. Want sinds dat een poosje geleden veranderd is. Houden ze meer cashback vast dan wat je uit kan laten betalen, en dat alleen vanwege het koppelen van je bank account. Raar, maar typisch iets Nederlands. Als je schulden hebt en probeert te besparen. lukt niet. Gelukkig ben ik zo van hoe minder geld hoe creatiever ik ben. Zonder illegale praktijken natuurlijk. :idea:
Famke
Berichten: 4687
Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Famke »

Scoupy/ Woolsocks wil het graag, maar niet verplicht voor nu. Maar anders goede tip. Thankx.
jenny79
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 03 nov 2023, 05:22
Locatie: Reusel, Brabant, NL
Contacteer:

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door jenny79 »

Jawel hoor, je bent verplicht je om je bankrekening te koppelen zodat je direct uitbetaald krijgt, anders laten ze de helft van je geld op Scoupy staan. En als je onder bewind staat, dan kun je je rekening niet koppelen.
Marry
Berichten: 1241
Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 09:13

Re: Info uitbetalingsbureaus

Bericht door Marry »

jenny79 schreef: za 13 jan 2024, 12:35 Jawel hoor, je bent verplicht je om je bankrekening te koppelen zodat je direct uitbetaald krijgt, anders laten ze de helft van je geld op Scoupy staan. En als je onder bewind staat, dan kun je je rekening niet koppelen.
Nee hoor, afgelopen week nog handmatig uitbetaling aangevraagd van het hele bedrag.
Plaats reactie