dik besparen op boodschappen in duitsland en belgie

Voor alle tips en trucs die handig kunnen zijn bij het aanvragen van gratis producten of bij het deelnemen aan geld terug acties.
Plaats reactie
klompjes12
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 18 nov 2015, 14:22

dik besparen op boodschappen in duitsland en belgie

Bericht door klompjes12 »

Voorbeeld: roomboter, eieren en (houdbare) melk. Zijn veel goedkoper in Duitsland en Belgie.

Voorbeeld TIP:
pakje campina roomboter kost hier 2,30: terwijl in Duitland ligt voor 1 euro goedkoper, ook van campina, maar met ander hoesje/wikkel. En roomboter kan je prachtig kwijt in de vriezer. 2jr gelden was de roomboter in NL gewoon ongeveer 1 euro.

Wat ik me afvraag: waarom de prijs voor roomboter, eieren en (houdbare) melk zo'n mega verschil is met 2jr geleden in Nederland: ze zitten allemaal met een overschot en het is een massaproduct. Moeten we zelf dan maar kippen nemen? En waarom een supermarktketen eens NIET meegaat met prijsverhogingen, zodat mensen daar massaal naar toegaan en ook hun andere boodschappen meenemen.
greetje11
Berichten: 1029
Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22

Re: dik besparen op boodschappen in duitsland en belgie

Bericht door greetje11 »

klompjes12 schreef: ma 23 sep 2019, 13:57 Voorbeeld: roomboter, eieren en (houdbare) melk. Zijn veel goedkoper in Duitsland en Belgie.

Voorbeeld TIP:
pakje campina roomboter kost hier 2,30: terwijl in Duitland ligt voor 1 euro goedkoper, ook van campina, maar met ander hoesje/wikkel. En roomboter kan je prachtig kwijt in de vriezer. 2jr gelden was de roomboter in NL gewoon ongeveer 1 euro.

Wat ik me afvraag: waarom de prijs voor roomboter, eieren en (houdbare) melk zo'n mega verschil is met 2jr geleden in Nederland: ze zitten allemaal met een overschot en het is een massaproduct. Moeten we zelf dan maar kippen nemen? En waarom een supermarktketen eens NIET meegaat met prijsverhogingen, zodat mensen daar massaal naar toegaan en ook hun andere boodschappen meenemen.
Ook de Nederlandse kaas is in Duitsland bij de lidl goedkoper..
klompjes12
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 18 nov 2015, 14:22

Re: dik besparen op boodschappen in duitsland en belgie

Bericht door klompjes12 »

honing: 35% goedkoper in belgie...
Plaats reactie