Gratis optimel lang lekker

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven

Re: Gratis optimel lang lekker

Bericht door Shiven »

1 literpak Perzik met tht-datum 04-05-2016 heeft vermelding "GRATIS"
Machteld

Bericht door Machteld »

Ik kwam er thuis achter dat ik helemaal niet gelet had op een actiesticker.. heb ik even geluk gehad..
er bleek bij de streepjescode sticker ook een actiecode onder te staan en om de verpakking zit een rode plastic label VOORDEEL. THT 02/03/2016. Ik dacht; ik probeer gewoon die code en ja hoor, hij werd geaccepteerd! :D Gekocht bij Dirk vd Broek.
Laatst gewijzigd door Machteld op vr 14 aug 2015, 08:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Slim Machteld, ik heb ook staan kijken maar durfde m niet mee te nemen. Van de week haal ik m dan toch op.
Meriam

Bericht door Meriam »

Bedankt voor de tip machteld. Ik heb deze voordeelverpakking bij mijn ah zien staan, maar durfde hem niet mee te nemen omdat er geen actiesticker op zat. Ik ga hem straks even halen tijdens mijn boodschappenrondje.
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

verwarrend is het wel.
Ik heb literpakken perziken-variant gezien met gele letters : GRATIS er op staan.
Maar ik heb liever de kleine 6-pakjes, maar die heb ik nog niet gezien met GRATIS er op.
Op de site om geld terug te vragen staat dat je een actie-verpakking moet kopen. Zouden alleen de literpakken voorzien zijn van de tekst: GRATIS ?
De kleintjes wel gezien zoals bovenstaand afgebeeld, maar ik durfde die dus ook niet te kopen.
Wacht nog even af.
Meriam

Bericht door Meriam »

Zojuist een pak met zes minipakjes gekocht. Daar stond een zelfde soort code op als machteld noemde. Heb deze ingevoerd en is netjes geaccepteerd. Direct na invoering wordt gevraagd of je de code ook in wilt voeren voor het optimelsparen.
Manthan

Bericht door Manthan »

Zag in de Albert Heijn ook de kleine (6pak) Chocomel, ook daar zit een actiecode op, zoals bij de Optimel Lang Lekker klein (6pak), andere actie of ?
petra11

Bericht door petra11 »

Manthan:
de code wordt ook gebruikt voor Optimel euro-sparen.
Hier vallen ook andere merken onder, zoals: Appelsientje, Chocomel, M\ilner.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Ik heb ook zes van die kleine pakjes gehaald met plastic er om, de code die daarop staat wordt niet geaccepteerd....
Mailtje gestuurd

Ook bij de optimelpunten sparen werkt deze code niet.... houdbaarheidsdatum is 27/01/2016. Ook maar een mailtje gestuurd.
Laatst gewijzigd door monique33 op do 13 aug 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
petra11

Bericht door petra11 »

ik heb vandaag antwoord van Korting is leuk gehad op mijn vraag of op de 6-pak wel zo'n aktie-sticker komt te zitten.
Er bij gezet in de mail dat mensen een code hebben ingevoerd van een 6-pak zonder sticker en dat die code werd geaccepteerd.
Volgens Korting is leuk komen de stickers ook op de deelnemende 6-pakken, maar dat ik maar even geduld moet hebben totdat ze in de winkel liggen.
Dus ik wacht op verpakking met sticker. De actie loopt nog een tijd.
Plaats reactie