Mariette schreef:@Marry, heb net gekeken en je hebt inderdaad gelijk dat het bij AH gekocht moest worden.
Meer geluk dan wijsheid dat ik het daar gekocht heb dus.
Heb inmiddels een antwoord van Scoupy:
Orangina heeft ons laten weten dat het product alleen bij Albert Heijn te koop is, vandaar.
Het ligt echter ook bij sommige filialen van PLUS. Als je het ergens anders kunt vinden, is dit natuurlijk prima!
minie schreef:Bij AH vond ik de Sultana Vol Graan. Alle verpakkingen over datum! Van juli en aug. opletten dus.
Beste minie, bedankt voor het melden zeg! Had mijn verpakking niet gecontroleerd en ben aan de hand van jouw bericht gaan kijken...
Staat er notabene 06-2015 op mijn verpakking als ten minste houdbaar tot datum.
Inderdaad gekocht bij AH.
Ik had mijn Orangina per ongeluk bij de Plus gekocht omdat hij bij AH niet te krijgen was. Na email met Scoupy, werd mij keurig verteld dat dit geen enkel probleem was.
Hulde.
heb je het al een keer ingevuld? want dan verdwijnt de coupon en komt te staan "Helaas, geen coupons meer", je kunt maar een keer per account deelnemen
Laatst gewijzigd door Annett op di 01 sep 2015, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Annett schreef:heb je het al een keer ingevuld? want dan verdwijnt de coupon komt te staan "Helaas, geen coupons meer", je kunt maar een keer per account deelnemen
Ja ik kwam er net achter dat ik het al ingediend had....dat krijg je met vier producten tegelijk haha...maasr probleem opgelost dus