Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
https://www.facebook.com/scoupy.nederland?fref=nf
Probeer vanaf maandag 28 september maar liefst 6 producten helemaal GRATIS of met flinke korting via SCOUPY. Kun jij raden welke er deze keer meedoen?
1] • Amstel Radler 0.0% (gratis)
2] • Mentos PopIns (gratis)
3] • Verkade Dubbeldik óf Flinterdun (probeer voor €0,50)
4] • Danerolles Super Croissants Lactosevrij (gratis)
5] • BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert (krijg €1 terug)
6] • Kumar's kruiden- óf wokpasta (gratis)
Probeer vanaf maandag 28 september maar liefst 6 producten helemaal GRATIS of met flinke korting via SCOUPY. Kun jij raden welke er deze keer meedoen?
1] • Amstel Radler 0.0% (gratis)
2] • Mentos PopIns (gratis)
3] • Verkade Dubbeldik óf Flinterdun (probeer voor €0,50)
4] • Danerolles Super Croissants Lactosevrij (gratis)
5] • BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert (krijg €1 terug)
6] • Kumar's kruiden- óf wokpasta (gratis)
Laatst gewijzigd door Manthan op zo 27 sep 2015, 02:19, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Leuk!! Ben benieuwd wat voor leuke producten we kunnen proberen!
Leuk!! Ik heb net vandaag alle andere gratis producten gehaald Arla Skyr, Orangina, Sultana, Quinoa soep, shandy .. ik had geen laptop afgelopen weken, dus nu ff snel alle schade inhalen, heb vanochtend boodschappentas vol gratis boodschappen gehaald
Skyr is al afgelopen hoor.Machteld schreef:Leuk!! Ik heb net vandaag alle andere gratis producten gehaald Arla Skyr, Orangina, Sultana, Quinoa soep, shandy .. ik had geen laptop afgelopen weken, dus nu ff snel alle schade inhalen, heb vanochtend boodschappentas vol gratis boodschappen gehaald
Ik zie ook Amstel 0,0% radler, iets van Danerolles, Verkadereep? en iets van Bros? Op de homepage staat nu een wazige foto
op de wazige foto zie ik rechtsboven volgens mij Kumar's curries en bamboesJo12 schreef:Ik zie ook Amstel 0,0% radler, iets van Danerolles, Verkadereep? en iets van Bros? Op de homepage staat nu een wazige foto
EdArnhem schreef:Skyr is al afgelopen hoor.Machteld schreef:Leuk!! Ik heb net vandaag alle andere gratis producten gehaald Arla Skyr, Orangina, Sultana, Quinoa soep, shandy .. ik had geen laptop afgelopen weken, dus nu ff snel alle schade inhalen, heb vanochtend boodschappentas vol gratis boodschappen gehaald
Klopt! Ik zag het vanochtend ook nadat ik het al gekocht had
Ik heb hem toch zojuist ingediend.. hopelijk strijken ze over hun hart en betalen ze hem toch nog uit