Koopactie Kruidvat 19/9: 2 gevulde koeken gratis bij 't Stoepje
Re: 2 gevulde koeken gratis bij Kruidvat
Bedankt voor de tip!
http://folder.kruidvat.nl/kruidvat-fold ... w/page/4-5
hier staan ze, helemaal rechts onderin.
http://folder.kruidvat.nl/kruidvat-fold ... w/page/4-5
hier staan ze, helemaal rechts onderin.
Iemand de waardebon al ingeleverd?
https://www.kruidvat.nl/stoepje
Iedere betalende klant ontvangt op zaterdag 19 september en zondag 20 september een waardebon in de winkel. Deze bon is van 19 september t/m 3 oktober 2015 in te wisselen voor 2 gratis Reuze roomboter gevulde koeken bij één van de 900 kramen van Bakkerij ‘t Stoepje. Alleen originele bonnen zijn inwisselbaar en maximaal 1 bon per klant.
Ik wilde 'm vandaag inleveren bij 't stoepje, maar kreeg te horen dat je verplicht bent een aankoop te doen.
Er staat op de bon "bij iedere betalende klant". Maar dit sloeg toch op een aankoop bij de kruidvat, niet bij bakkerij 't stoepje? Dat kan ik niet uit de voorwaarden afleiden.
Beetje verwarrend
https://www.kruidvat.nl/stoepje
Iedere betalende klant ontvangt op zaterdag 19 september en zondag 20 september een waardebon in de winkel. Deze bon is van 19 september t/m 3 oktober 2015 in te wisselen voor 2 gratis Reuze roomboter gevulde koeken bij één van de 900 kramen van Bakkerij ‘t Stoepje. Alleen originele bonnen zijn inwisselbaar en maximaal 1 bon per klant.
Ik wilde 'm vandaag inleveren bij 't stoepje, maar kreeg te horen dat je verplicht bent een aankoop te doen.
Er staat op de bon "bij iedere betalende klant". Maar dit sloeg toch op een aankoop bij de kruidvat, niet bij bakkerij 't stoepje? Dat kan ik niet uit de voorwaarden afleiden.
Beetje verwarrend
Heb afgelopen donderdag de bon ingeleverd zonder iets te hoeven kopen.
Anders dan zijn ze toch niet gratis als je eerst iets moet kopen, volgens mij een foutje van t' stoepje.
Anders dan zijn ze toch niet gratis als je eerst iets moet kopen, volgens mij een foutje van t' stoepje.
Re: Koopactie Kruidvat 19/9: 2 gevulde koeken gratis bij 't Stoepje
Toen ik vorige week mijn bon inleverde, hoorde ik ook, hoe ze achter de kraam tegen elkaae zeiden dat ze het niet duidelijk vonden, maar ik kreeg de koeken zonder een aankoop mee.
Mijn vriend had ook nog een bon en deze wou ik vandaag inlevern, maar ik was aan de late kant op de markt. Alle koeken waren al op zei een van de verkoopsters, maar iemand anders zei dat ik ook uit de ander koeken mocht kiezen. Heb twee verschillende genomen....krijg je toch mooi een indruk van het assortiment, want anders kom ik er niet zo snel.
Mijn vriend had ook nog een bon en deze wou ik vandaag inlevern, maar ik was aan de late kant op de markt. Alle koeken waren al op zei een van de verkoopsters, maar iemand anders zei dat ik ook uit de ander koeken mocht kiezen. Heb twee verschillende genomen....krijg je toch mooi een indruk van het assortiment, want anders kom ik er niet zo snel.
Ok duidelijk. Helaas verschuilt de kraam zich achter het regeltje "bij iedere betalende klant" op de bon, wat dus op een aankoop bij de kruidvat slaat en niet bij hun kraam volgens mij. Maar goed, voor mij weer een reden om de kraam elke keer over te slaan. Ik had vroeger al problemen met dezelfde kraam bij het inleveren van een bon voor gratis een halve brood (uitgeprinte kopie mocht niet, terwijl ik de bon gewoon in mijn mail kreeg) en ook een klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Binnenkort maar weer even een klacht indienen.
Heb me net ook maar even aangemeld om de nieuwsbrief van Bakkerij 't Stoepje in mijn mailbox te ontvangen [ http://www.stoepje.nl/ ].
De organisatie die hierachter zit is:
Market Food Group B.V.
Palingweg 16
Bunschoten-Spakenburg, UT 3751BJ
Netherlands
@marjolein, succes gewenst mbt het indienen van je klacht(en)!
Hoop dat het probleem wordt opgelost
De organisatie die hierachter zit is:
Market Food Group B.V.
Palingweg 16
Bunschoten-Spakenburg, UT 3751BJ
Netherlands
@marjolein, succes gewenst mbt het indienen van je klacht(en)!
Hoop dat het probleem wordt opgelost
Hier geen probleem met inleveren van de kruidvatbon en kreeg juist een extra aanbod van 4 koeken voor 2 euro erbij te nemen. Dat heb ik gedaan en ook de nieuwsbriefbon voor speculaas werd daarna gewoon nog geaccepteerd.
Bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels antwoord van de Kruidvat dat er GEEN aankoopverplichting geldt bij 't stoepje, zoals ik al vermoedde:
U geeft aan dat er door bakkerij 't Stoepje onjuist gehandeld is betreft de actie van twee gratis gevulde koeken. Dit vind ik erg jammer te horen. Graag geef ik u reactie.
Het klopt niet dat u ook een aankoop moet doen bij bakkerij 't Stoepje. Met de tekst wordt bedoeld iedere betalende klant bij Kruidvat.
Zou u mij kunnen vertellen bij welke locatie van bakkerij 't Stoepje dit is geweest en wanneer? Wij spreken de betreffende kraamhouder hier dan op aan zodat u alsnog kunt genieten van de gratis gevulde koeken.
De klacht heb ik inmiddels ook al doorgezet via het contactformulier van 't stoepje, nog in afwachting op een reactie. Ik ben er nu wel klaar mee, gratis gaat er daar blijkbaar moeilijk in. Voortaan maar naar een andere kraam, verder prima brood
U geeft aan dat er door bakkerij 't Stoepje onjuist gehandeld is betreft de actie van twee gratis gevulde koeken. Dit vind ik erg jammer te horen. Graag geef ik u reactie.
Het klopt niet dat u ook een aankoop moet doen bij bakkerij 't Stoepje. Met de tekst wordt bedoeld iedere betalende klant bij Kruidvat.
Zou u mij kunnen vertellen bij welke locatie van bakkerij 't Stoepje dit is geweest en wanneer? Wij spreken de betreffende kraamhouder hier dan op aan zodat u alsnog kunt genieten van de gratis gevulde koeken.
De klacht heb ik inmiddels ook al doorgezet via het contactformulier van 't stoepje, nog in afwachting op een reactie. Ik ben er nu wel klaar mee, gratis gaat er daar blijkbaar moeilijk in. Voortaan maar naar een andere kraam, verder prima brood
-
flutactie
hier in groningen om 10 uur geen gevulde koek meer te krijgen er stonden nog meer mensen met een bon maar nee hoor we kregen niets
nooit bij het stoepje gekocht maar zou daar ook geen klant meer worden
hier in groningen om 10 uur geen gevulde koek meer te krijgen er stonden nog meer mensen met een bon maar nee hoor we kregen niets
nooit bij het stoepje gekocht maar zou daar ook geen klant meer worden