Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
https://www.kortingisleuk.nl/probeergratis
Bolletje Granen Variatie Beschuit Spelt
Bolletje Granen Variatie Beschuit Spelt Haver, Rogge
Bolletje Granen Variatie Knäckebröd Spelt
Bolletje Granen Variatie Knäckebröd Haver
Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie loopt van 19 oktober 2015 t/m 14 november 2015.
Bolletje Granen Variatie Beschuit Spelt
Bolletje Granen Variatie Beschuit Spelt Haver, Rogge
Bolletje Granen Variatie Knäckebröd Spelt
Bolletje Granen Variatie Knäckebröd Haver
Tot wanneer is deze actie geldig?
De actie loopt van 19 oktober 2015 t/m 14 november 2015.
Laatst gewijzigd door Shiven op za 17 okt 2015, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd
Dank voor het melden.
Is dit weer zo'n actie met de stickers die alleen in bepaalde winkels te verkrijgen zijn of kun je de producten overal kopen?
Ik kan dat niet uit de informatie op de site halen.
Is dit weer zo'n actie met de stickers die alleen in bepaalde winkels te verkrijgen zijn of kun je de producten overal kopen?
Ik kan dat niet uit de informatie op de site halen.
@egni, nee hoor, er zijn hier geen stickerproducten met unieke code nodig.
https://www.kortingisleuk.nl/probeergra ... e-vragen#5
Is de actie bij alle winkels geldig?
Ja, de actie is bij alle winkels die de deelnemende producten verkopen geldig. Je moet door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat je het product hebt gekocht.
https://www.kortingisleuk.nl/probeergra ... e-vragen#5
Is de actie bij alle winkels geldig?
Ja, de actie is bij alle winkels die de deelnemende producten verkopen geldig. Je moet door middel van de kassabon aantoonbaar kunnen maken dat je het product hebt gekocht.
Leuke actie weer. Dank je voor het melden shiven.
let op als je al meegedaan hebt eerder dit jaar met bolletje
Ook van bolletje is al een oude actie van geweest dit jaar.
zie: GTA Bolletje Granen Variatie Beschuit - opnieuw deelnemen?
Berichtdoor ikka » Ma 20 Jul 2015, 06:50
Heb je daar al aan meegedaan dan kun je niet weer meedoen volgens de voorwaarden. (net als bij de Fanta en brie actie die ook al dit jaar geweest zijn bij korting is leuk.
Het wordt goed opletten, als ze acties gaan herhalen en net doen of het nieuwe acties zijn.
zie: GTA Bolletje Granen Variatie Beschuit - opnieuw deelnemen?
Berichtdoor ikka » Ma 20 Jul 2015, 06:50
Heb je daar al aan meegedaan dan kun je niet weer meedoen volgens de voorwaarden. (net als bij de Fanta en brie actie die ook al dit jaar geweest zijn bij korting is leuk.
Het wordt goed opletten, als ze acties gaan herhalen en net doen of het nieuwe acties zijn.
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
Ik heb er gewoon aan mee kunnen doen, terwijl ik deze zomer ook al 2 maal aan de verschillende beschuit-acties mee heb kunnen doen. Ik had net een e-mailtje dat ze het bedrag gaan overmaken.
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
Ik heb het al uitbetaald gekregen, net als de Fanta, waar ik in het verleden ook al aan heb meegedaan, toch uitbetaald gekregen
(bij de voorwaarden stond, dat je maar 1x mocht meedoen met fanta)
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Je kunt gewoon opnieuw meedoen als je eerder dot jaar meegedaan hebt. Maar er lopen twee Fanta acties tegelijk nu. Daar mag je maar aan een van beiden meedoen.Machteld schreef:Ik heb het al uitbetaald gekregen, net als de Fanta, waar ik in het verleden ook al aan heb meegedaan, toch uitbetaald gekregen
Marry schreef:Je kunt gewoon opnieuw meedoen als je eerder dot jaar meegedaan hebt. Maar er lopen twee Fanta acties tegelijk nu. Daar mag je maar aan een van beiden meedoen.Machteld schreef:Ik heb het al uitbetaald gekregen, net als de Fanta, waar ik in het verleden ook al aan heb meegedaan, toch uitbetaald gekregen
Oh, dat had ik niet in de gaten dat er momenteel 2 GTA van Fanta liepen, thanx voor de info!
Beiden van Lekker in het Leven dan??
Re: "Oh, dat had ik niet in de gaten dat er momenteel 2 GTA van Fanta liepen, thanx voor de info!
Beiden van Lekker in het Leven dan??"
@Machteld, Beide acties lopen via kortingisleuk.nl
Er is al véél over geschreven op dit forum
En hoe meer je er over zegt, hoe onduidelijker het wordt volgens mij
Beiden van Lekker in het Leven dan??"
@Machteld, Beide acties lopen via kortingisleuk.nl
Er is al véél over geschreven op dit forum
En hoe meer je er over zegt, hoe onduidelijker het wordt volgens mij