Ik ook. Denk dat het er allemaal inderdaad zo niet duidelijker op wordt.Jo12 schreef:Ik heb er gewoon aan mee kunnen doen, terwijl ik deze zomer ook al 2 maal aan de verschillende beschuit-acties mee heb kunnen doen. Ik had net een e-mailtje dat ze het bedrag gaan overmaken.
Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015
Hier ook aan alle acties meegedaan terwijl ik ook al eerder heb deelgenomen aan de meeste. Heb alleen via de andere link de Fanta cassis zero ingevuld, vandaag al het geld terug op mijn rekening.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Gisteren alles kunnen vinden en vandaag het geld al op de rekening. Toppi.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Het maakt niet uit dat je in het verleden al hebt meegedaan.
Er lopen nu 2 acties naast elkaar met dezelfde producten je kan alles in 1x indienen of alles los en het gaat erom dat je bij de actie die nu dus net is ingegaan niet 2x mee mag doen met de losse producten en de gezamenlijke indiening.
Er lopen nu 2 acties naast elkaar met dezelfde producten je kan alles in 1x indienen of alles los en het gaat erom dat je bij de actie die nu dus net is ingegaan niet 2x mee mag doen met de losse producten en de gezamenlijke indiening.
Wel 6 soorten bolletje knäckebröd bij de Jumbo maar geen spelt variant. Ze lijken allemaal erg op elkaar dus goed opletten. Gelukkig nog een maand te gaan
Moeten deze producten allemaal op één kassabon staan?
Nee hoor kan je per keer invullen en dan zie je welke geactiveerd is.
kunnen jullie uploaden bij korting is leuk? ik krijg een foutmelding.
Ik heb dit gisteren nog gedaan voor de Fanta en beschuit, dat lukte gewoon en heb bevestigingsmail gekregen.Eertje schreef:kunnen jullie uploaden bij korting is leuk? ik krijg een foutmelding.
Kassamiep had het te druk met kletsen dat ze vergat mijn bon af te drukken... Bezig met volgende klant en mijn bon is niet meer uit te printen zegt ze. Ruilen kan niet want... ik heb geen bon! 1,75 voor een paar crackertjes is wel erg veel... Gelukkig de rest van de producten al eerder gehaald. Erg goed opletten moet je ook hoor! Ze geven niet zomaar meer een bon tegenwoordig...