Korting bij LIHL

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
feelings

Re: Korting bij LIHL

Bericht door feelings »

Die korting krijg je vaak al als de producten in de reclame zijn. Voor mij is er op die manier weinig voordeel aan te behalen.
Mariette

Bericht door Mariette »

Heeft iemand enig idee waarom je in de link die je aanklikt geen mailadres kunt invullen terwijl dit toch echt vermeld moet worden volgens de voorwaarden.
Geeft alleen aan dat je via de mail en de link bij het invulformulier kunt komen. Ik weet echt niet wat ik fout doe.
Graag tips van iemand hier.
Lois
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Bericht door Lois »

Geen idee, ik laat deze actie(s) aan me voorbij gaan.
Als het nu i.c.m aanbiedingen mocht, dan zou het nog aantrekkelijk zijn.
Groetjes, Lois
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Mariette schreef:Heeft iemand enig idee waarom je in de link die je aanklikt geen mailadres kunt invullen terwijl dit toch echt vermeld moet worden volgens de voorwaarden.
Geeft alleen aan dat je via de mail en de link bij het invulformulier kunt komen. Ik weet echt niet wat ik fout doe.
Graag tips van iemand hier.
Als ik op de link in de email klik, staan mijn gegevens van naam en mail al ingevuld in het formulier.
Mariette

Bericht door Mariette »

heb het nu ook voor elkaar gekregen, maar omdat ik mijn mailadres tussendoor heb veranderd heb ik op dat mailadres er ook eentje ontvangen maar daar kon ik geen mailadres invullen en inderdaad op het oude mailadres stonden de gegevens al ingevuld.
sheann

Bericht door sheann »

Ik heb bij de Jumbo Lenor 1 + 1 gratis gehaald en 1,50 retour gevraagd bij de LIHL. Ben benieuwd of het mag.
Marry

Bericht door Marry »

Ik ga vandaag de Dreft en Ariel 1+1 en de Lenor 1+1 halen bij Plus.
In de voorwaarden kan ik echt niks vinden over de combinatie met aanbiedingen, dus ga het proberen
Rebecvk

Bericht door Rebecvk »

Marry schreef:Ik ga vandaag de Dreft en Ariel 1+1 en de Lenor 1+1 halen bij Plus.
In de voorwaarden kan ik echt niks vinden over de combinatie met aanbiedingen, dus ga het proberen
Ik heb het gi ook gehaald bij de plus. Ik heb twee keer afgerekend want je krijgt 50% korting en dan is het voordeliger om lenor met de pods te combineren.
Marry

Bericht door Marry »

Rebecvk schreef:
Marry schreef:Ik ga vandaag de Dreft en Ariel 1+1 en de Lenor 1+1 halen bij Plus.
Ik heb het gi ook gehaald bij de plus. Ik heb twee keer afgerekend want je krijgt 50% korting en dan is het voordeliger om lenor met de pods te combineren.
Welnee, je krijgt gewoon 50% van het totaal bedrag. Er ging bij mij 9,58 vanaf. En ivm de boodschappen pakket zegels wilde ik niet twee keer afrekenen anders was het twee keer geen 10 euro.

Had ook nog dreft handafwas clean en fresh citrus tuin voor 1,60, krijg ik een 1,00 van terug
En dreft platinum 10 stuks all in one citroen voor 3,50 krijg ik 3,00 van terug
Rebecvk

Bericht door Rebecvk »

Bij de zelfscan deed hij het bij mij niet goed maar als je aan de kassa afrekent zal hij hem denk automatisch goed pakken. Ik spaar ook mee met plus, heb gi 10 zegels gescoord, bij de dreft,Ariël en lenor kreeg je 2extra zegels
Plaats reactie