Korting bij LIHL

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven

Re: Korting bij LIHL

Bericht door Shiven »

sailor, mag ik je een advies geven? Bel maandagochtend met 0800 - 4455012, het gratis telefoonnummer van Procter and Gamble. Je krijgt, als het goed is, een vriendelijke dame aan de lijn met de naam Pacha. Ook ik moet maandag weer bellen, want er wordt door een andere instantie stellig beweerd dat mijn e-mailadres niet voorkomt in hun database en ze mij daarom niet een nieuwe link kunnen geven om deel te nemen aan de cashbackacties. Ik word hier onderhand behoorlijk ... van. Houd ons ajb op de hoogte van de voortgang inzake jouw moeder. Samen staan we vast en zeker sterker. Dank alvast.
Shiven

Bericht door Shiven »

Ik heb vrijdagmiddag 27/11/2015 een e-mail gestuurd naar PGConsument@highco-data.be en daarin uitgelegd dat mijn cashbacklink niet werkt. In diezelfde e-mail heb ik, als bewijs, de nieuwsbrief van Lekker in het Leven meegestuurd. Vanmorgen ontving ik (al) een reactie terug waarin mij werd gevraagd:

Gelieve ons uw adresgegevens samen met u rekeningnummer en een scan van het kassticket per omgaande door te mailen .
Wij zullen uw aanvraag doorzetten naar de desbetreffende afdeling voor een registratie.

Hieraan heb ik snel gehoor gegeven en ik verwacht dat het probleem hiermee eindelijk tot een goede oplossing komt.
Bedankt monique33!
(Wat wel jammer is, is dat ik vanwege al dit gedoe slechts 1 tube Oral-B Pro Expert tandpasta heb durven kopen. Volgende keer hopelijk meer succes).
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Bericht door monique33 »

Hier dezelfde mail ontvangen, eind goed al goed (ga ik vanuit)
sailor

Bericht door sailor »

Net maar ook een email gestuurd naar deze email en nu afwachten wat ik als antwoord krijg.
Wat een gedoe zeg.
Shiven

Bericht door Shiven »

Nadat ik dus nauwkeurig alle gevraagde gegevens, waaronder IBAN en uitnodiging, had doorgemaild naar HighCo-DATA, ontving ik aan het eind van de middag deze bespottelijke reactie terug :evil: :

Mevrouw , Mijnheer ,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Wij hebben uw kassticket in orde ontvangen , echter missen we nog de uitnodiging en uw IBAN nummer ,gelieve deze als nog per omgaande door te mailen .

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Met vriendelijke groeten,

...... .. .....

Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
feelings

Bericht door feelings »

Het zit niet echt mee met LIHL Shiven? :o
Shiven

Bericht door Shiven »

@feelings, met zo'n reactie van jou kan ik lachen :), maar het was beslist niet best vanmiddag! Hoe het afloopt, geen idee.
feelings

Bericht door feelings »

Shiven schreef:@feelings, met zo'n reactie van jou kan ik lachen :), maar het was beslist niet best vanmiddag! Hoe het afloopt, geen idee.
Fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt ondanks alle irritatie :D
Karin

Bericht door Karin »

ik kocht vaatwas tab bij trekpleister en ook 1 dag te vroeg ingediend
heb alles gewoon terug gehad pffff
anders was t dure grap geworden
hopelijk komt t bij jullie ook allemaal nog goed!
succes!
Shiven

Bericht door Shiven »

Vervolgaflevering van de soap...Zojuist deze nieuwe reactie ontvangen van HighCo-DATA:

Excuses voor de miscommunicatie,
Wij hebben uw aanvraag naar de betreffende dienst doorgezet maar hebben nog geen antwoord gekregen van hun kant.
Wij zullen vandaag een herinnering sturen en hopen dat wij u zo snel mogelijk een duidelijk antwoord kunnen geven.
Dank u voor uw begrip.

Xxxxxx Xx Xxxxx

Voor Procter & Gamble

Shiven schreef:Nadat ik dus nauwkeurig alle gevraagde gegevens, waaronder IBAN en uitnodiging, had doorgemaild naar HighCo-DATA, ontving ik aan het eind van de middag deze bespottelijke reactie terug :evil: :

Mevrouw , Mijnheer ,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.

Wij hebben uw kassticket in orde ontvangen , echter missen we nog de uitnodiging en uw IBAN nummer ,gelieve deze als nog per omgaande door te mailen .

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

...... .. .....

Voor Procter & Gamble
Plaats reactie