Korting bij LIHL
Re: Korting bij LIHL
sailor, mag ik je een advies geven? Bel maandagochtend met 0800 - 4455012, het gratis telefoonnummer van Procter and Gamble. Je krijgt, als het goed is, een vriendelijke dame aan de lijn met de naam Pacha. Ook ik moet maandag weer bellen, want er wordt door een andere instantie stellig beweerd dat mijn e-mailadres niet voorkomt in hun database en ze mij daarom niet een nieuwe link kunnen geven om deel te nemen aan de cashbackacties. Ik word hier onderhand behoorlijk ... van. Houd ons ajb op de hoogte van de voortgang inzake jouw moeder. Samen staan we vast en zeker sterker. Dank alvast.
Re: Korting bij LIHL
Ik heb vrijdagmiddag 27/11/2015 een e-mail gestuurd naar PGConsument@highco-data.be en daarin uitgelegd dat mijn cashbacklink niet werkt. In diezelfde e-mail heb ik, als bewijs, de nieuwsbrief van Lekker in het Leven meegestuurd. Vanmorgen ontving ik (al) een reactie terug waarin mij werd gevraagd:
Gelieve ons uw adresgegevens samen met u rekeningnummer en een scan van het kassticket per omgaande door te mailen .
Wij zullen uw aanvraag doorzetten naar de desbetreffende afdeling voor een registratie.
Hieraan heb ik snel gehoor gegeven en ik verwacht dat het probleem hiermee eindelijk tot een goede oplossing komt.
Bedankt monique33!
(Wat wel jammer is, is dat ik vanwege al dit gedoe slechts 1 tube Oral-B Pro Expert tandpasta heb durven kopen. Volgende keer hopelijk meer succes).
Gelieve ons uw adresgegevens samen met u rekeningnummer en een scan van het kassticket per omgaande door te mailen .
Wij zullen uw aanvraag doorzetten naar de desbetreffende afdeling voor een registratie.
Hieraan heb ik snel gehoor gegeven en ik verwacht dat het probleem hiermee eindelijk tot een goede oplossing komt.
Bedankt monique33!
(Wat wel jammer is, is dat ik vanwege al dit gedoe slechts 1 tube Oral-B Pro Expert tandpasta heb durven kopen. Volgende keer hopelijk meer succes).
Re: Korting bij LIHL
Net maar ook een email gestuurd naar deze email en nu afwachten wat ik als antwoord krijg.
Wat een gedoe zeg.
Wat een gedoe zeg.
Re: Korting bij LIHL
Nadat ik dus nauwkeurig alle gevraagde gegevens, waaronder IBAN en uitnodiging, had doorgemaild naar HighCo-DATA, ontving ik aan het eind van de middag deze bespottelijke reactie terug :
Mevrouw , Mijnheer ,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
Wij hebben uw kassticket in orde ontvangen , echter missen we nog de uitnodiging en uw IBAN nummer ,gelieve deze als nog per omgaande door te mailen .
In afwachting van uw reactie verblijven wij.
Met vriendelijke groeten,
...... .. .....
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Mevrouw , Mijnheer ,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
Wij hebben uw kassticket in orde ontvangen , echter missen we nog de uitnodiging en uw IBAN nummer ,gelieve deze als nog per omgaande door te mailen .
In afwachting van uw reactie verblijven wij.
Met vriendelijke groeten,
...... .. .....
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Re: Korting bij LIHL
@feelings, met zo'n reactie van jou kan ik lachen , maar het was beslist niet best vanmiddag! Hoe het afloopt, geen idee.
Re: Korting bij LIHL
Fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt ondanks alle irritatieShiven schreef:@feelings, met zo'n reactie van jou kan ik lachen , maar het was beslist niet best vanmiddag! Hoe het afloopt, geen idee.
Re: Korting bij LIHL
ik kocht vaatwas tab bij trekpleister en ook 1 dag te vroeg ingediend
heb alles gewoon terug gehad pffff
anders was t dure grap geworden
hopelijk komt t bij jullie ook allemaal nog goed!
succes!
heb alles gewoon terug gehad pffff
anders was t dure grap geworden
hopelijk komt t bij jullie ook allemaal nog goed!
succes!
Re: Korting bij LIHL
Vervolgaflevering van de soap...Zojuist deze nieuwe reactie ontvangen van HighCo-DATA:
Excuses voor de miscommunicatie,
Wij hebben uw aanvraag naar de betreffende dienst doorgezet maar hebben nog geen antwoord gekregen van hun kant.
Wij zullen vandaag een herinnering sturen en hopen dat wij u zo snel mogelijk een duidelijk antwoord kunnen geven.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Xxxxxx Xx Xxxxx
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Excuses voor de miscommunicatie,
Wij hebben uw aanvraag naar de betreffende dienst doorgezet maar hebben nog geen antwoord gekregen van hun kant.
Wij zullen vandaag een herinnering sturen en hopen dat wij u zo snel mogelijk een duidelijk antwoord kunnen geven.
Dank u voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Xxxxxx Xx Xxxxx
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble
Shiven schreef:Nadat ik dus nauwkeurig alle gevraagde gegevens, waaronder IBAN en uitnodiging, had doorgemaild naar HighCo-DATA, ontving ik aan het eind van de middag deze bespottelijke reactie terug :
Mevrouw , Mijnheer ,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor.
Wij hebben uw kassticket in orde ontvangen , echter missen we nog de uitnodiging en uw IBAN nummer ,gelieve deze als nog per omgaande door te mailen .
In afwachting van uw reactie verblijven wij.
Met vriendelijke groeten,
...... .. .....
Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble