Als het goed is staat de aanbieding ook op je etos applydiam1 schreef:Hebben jullie die mail allemaal vandaag gehad? Hier helaas nog niets namelijk...
Etos app
Re: Etos app
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
Ja klopt, je moet je kaart laten zien die in de app staat. In de app staat rechts bovenin een kaart icoontje, als je daar op klikt verschijnt je klantenkaart.. daar zit een qr-code op die in de winkel gescand kan worden.sailor schreef:Ik heb ook de mail ontvangen en zie dat ik ook €2,50 korting heb bij €15 aan aankopen.
Moet ik dan bij de kassa mijn kaart laten zien die op de app staat ofzo. Iemand die mij kan uitleggen hoe het moet :p
Succes!
zojuist twee rexona's gehaald, 1 van € 2,25 en 1 van 3,99.
op het einde van de bon werd er 2,99 afgehaald ivm kado stappen teller.
ook werd er 1,56 afgehaald ivm 2e rexona halve prijs.
tenslotte moest ik 1,70 afrekenen... leuke acties het loont dus om naast de gratis Deo er nog een rexona bij te kopen.
tenslotte moest ik 1,70 afrekenen... leuke acties het loont dus om naast de gratis Deo er nog een rexona bij te kopen.
Je zou hierbij ook nog een gratis vaseline krijgentilak schreef:zojuist twee rexona's gehaald, 1 van € 2,25 en 1 van 3,99.
klopt inderdaadtilak schreef:zojuist twee rexona's gehaald, 1 van € 2,25 en 1 van 3,99.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Ik heb wel de aanbiedingen nu in mijn app staan, maar in de winkel zeggen ze dat ze dit niet kunnen verzilveren dat deze acties alleen nog maar voor het noorden van het land gelden.
Ik kom uit Brabant, hebben meer mensen uit het zuiden hier problemen mee?
Ik kom uit Brabant, hebben meer mensen uit het zuiden hier problemen mee?