GTA Sourcy spankelend met Smaak
GTA Sourcy spankelend met Smaak
Gespot op de hhb.
probeer gratis Sourcy sprakelend met smaak.
Ga naar kortingisleuk.nl/HHB
Je hebt een fles met neckhanger nodig.
probeer gratis Sourcy sprakelend met smaak.
Ga naar kortingisleuk.nl/HHB
Je hebt een fles met neckhanger nodig.
Re: GTA Sourcy spankelend met Smaak
Ik denk dat op de neckhanger een ander adres staat want alleen de eerder genoemde akties staan op de site kortingisleuk/hhb
maar hij staat echt in de folder van kwekkeboom kan helaas geen foto maken.
maar hij staat echt in de folder van kwekkeboom kan helaas geen foto maken.
Deze die hier staat heb je volgens mijn telefoontje van net geen code voor nodig voor vijf producten alleen voor de Sourcy heb je wel de code nodig die op de nekhanger staat. Kan zijn dat ze wel of nog niet ingestroomd zijn maar dan kan je die gewoon via de site van korting is leuk je geld terug vragen, zie verdere voorwaarden op de nekhanger.
De actie waar de kwekkeboom bij staat die is voor mensen die een flyer gekregen hebben bij aankoop van hun tas met spullen op de HHB en die kunnen daar via die site hun geldt terug vragen.
Hopende dat een en ander zo duidelijk is.
De actie waar de kwekkeboom bij staat die is voor mensen die een flyer gekregen hebben bij aankoop van hun tas met spullen op de HHB en die kunnen daar via die site hun geldt terug vragen.
Hopende dat een en ander zo duidelijk is.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Als ik inlog komt Kwekkeboom ook bij mij toch naar boven en staat ook bij de actievoorwaarden. Dit terwijl ik toch nog niet bij de HHB ben geweest. Ook bij maar 2 staat bij welke winkels je het moet kopen. De rest is leeg qua winkels?
Maar snap dit niet:
Maar snap dit niet:
Ja je kan het dus in de aanbieding kopen, maar krijg je dan maar een deel terug?Is de actie ook geldig in combinatie met andere acties?
Ja, je kan het product in de aanbieding kopen, wij betalen dan het kortingsbedrag waar voor je het product hebt gekocht aan je terug.
Misschien even in de titel zetten dat dit alleen voor mensen die naar de huishoudbeurs zijn geweest is? Of begrijp ik deze topic verkeerd?
Volgens mij staat er geen code op de flyer?Famke schreef:Als ik inlog komt Kwekkeboom ook bij mij toch naar boven en staat ook bij de actievoorwaarden. Dit terwijl ik toch nog niet bij de HHB ben geweest. Ook bij maar 2 staat bij welke winkels je het moet kopen. De rest is leeg qua winkels?
Maar snap dit niet:Ja je kan het dus in de aanbieding kopen, maar krijg je dan maar een deel terug?Is de actie ook geldig in combinatie met andere acties?
Ja, je kan het product in de aanbieding kopen, wij betalen dan het kortingsbedrag waar voor je het product hebt gekocht aan je terug.

Ecover is leuk te combineren met de NGGT

Als ik er naar toe gaat staat bij mij kwekeboom er nogsteeds, doe ik iets verkeerd mischien? 

Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Je hebt dus geen code voor deze actie nodig (behalve nekhanger Sourcy). Je hebt wel een code nodig om de producten die in de tas van 5 euro zit terug te vragen. Dat is volgens mij een 2e actie rondom de HHB?Waar vind ik de actiecode om deel te nemen aan deze actie?
Voor deze actie heb je geen producten met code nodig.