Huishoudbeurs verzamelpost

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Florence

Re: Huishoudbeurs verzamelpost

Bericht door Florence »

Bij de kwekkeboom stand hebben ze nog een andere folder waar ook nog sourcy op staat. Sprankelend met smaak, probeer gratis, fles met neckhanger. Kortingisleuk.nl/HHB

Redbull actie
Koop 4 blikjes rb ga naar vliegenddebeursover.nl voor 1 mei, kassabon uploaden. 100% vergoed. code RDBLL20

Bij iglo stand waardebon gekregen voor 50 % korting op kibbeling bij plus of coop.

Bij mora waardecoupon gekregen voor mra oven snacks bij ah 25%korting. Tot 6 maart.

Buiten Gistermiddag geen lidl gezien, was denk ik al weg. Wel campina met 1/2 liter vla en rd bull.
Ook fiat stond er met een paar leuke auto's je kon een winformulier invullen ik dacht voor een auto maar is voor een koffieapparaat, viel dus tegen.
Laatst gewijzigd door Florence op vr 26 feb 2016, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Natasja79v

Bericht door Natasja79v »

Florence schreef:Bij de kwekkeboom stand hebben ze nog een andere folder waar ook nog sourcy op staat. Sprankelend met smaak, probeer gratis, fles met neckhanger. Kortingisleuk.nl/HHB

Redbull actie
Koop 4 blikjes rb ga naar vliegenddebeursover.nl voor 1 mei, kassabon uploaden. 100% vergoed.

Bij iglo stand waardebon gekregen voor 50 % korting op kibbeling bij plus of coop.

Bij mora waardecoupon gekregen voor mra oven snacks bij ah 25%korting. Tot 6 maart.

Buiten Gistermiddag geen lidl gezien, was denk ik al weg. Wel campina met 1/2 liter vla en rd bull.
Ook fiat stond er met een paar leuke auto's je kon een winformulier invullen ik dacht voor een auto maar is voor een koffieapparaat, viel dus tegen.
Red Bull heb je op vliegenddebeursover.nl een code nodig. Kan dat kloppen? Dat die op een flyer staat dan?
bigmamma30

Bericht door bigmamma30 »

code staat op de flyer die je krijgt als je red bull koopt
kuikentje

Bericht door kuikentje »

weet iemand of de €1 retour code van Canei een algemene is of een persoonlijke?
Florence

Bericht door Florence »

code redbull RDBLL20. is algemene code.
lupus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door lupus »

op nl.pepper.com wordt over de volgende algemene code gesproken: RDBLL40
Florence

Bericht door Florence »

ik heb op het ruilforum een oproep geplaatst voor mensen die niet naar de hhb gaan en die een scoupy code van de hhb willen (ruilen).
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=canei003
Met dank aan "Teddytaart" op nl.pepper.com
►algemene code: CANEIHHB2016 --> voor 1 euro retour◄
druppel

Bericht door druppel »

naromi schreef:Niet gratis maar met korting, of het moet ergens in de aanbieding zijn ....

Afbeelding

Afbeelding
is dit ook voor mensen die niet naar de huishoudbeurs zijn geweest ? Heb je hier een code voor nodig of kun je het gewoon in de winkel gaan halen ?
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Famke »

KIl zei alleen voor mensen die naar de HHB zijn geweest ook al lijk je geen code nodig te hebben.
Plaats reactie