Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
sailor

Re: Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Bericht door sailor »

Ik zie net dat ze ook de venco drop weer hebben gedaan met 50% teruggave.
minie

Bericht door minie »

met bonus idd 2.84
ingediend bij scoupy en daar gaat 50% vanaf.
1,42 voor 6 flesjes is leuke prijs!
riskje

Bericht door riskje »

Alles afgekeurd omdat het niet duidelijk is.. Had de bon in 3-en gescand.. Moet vouwen geven ze als tip.. Maar als ik vouw dan is er weer bonus onduidelijk lijkt me... Grr.r....
tequilacin

Bericht door tequilacin »

Marry schreef:
riskje schreef:Ik heb net flink gehamsterd bij appie, nu moet ik een bon van een meter ongeveer scannen voor scoupy????????
Hoe lossen jullie dat op??
ik vouw als die bonus onderaan gewoon dubbel
De Scoupy producten apart afrekenen. Klaar!
koekje
Been thanked: 1 time

Bericht door koekje »

riskje schreef:Ik heb net flink gehamsterd bij appie, nu moet ik een bon van een meter ongeveer scannen voor scoupy????????
Hoe lossen jullie dat op??
Heel simpel op te lossen
de producten die aan actie mee doen voor op de band leggen en eerst afrekenen. Dan heb je korte bon.
En daarna de rest afrekenen voor je bon van ongeveer 1 meter minus die paar artikelen.

Heb je zelfscan dan nog makkelijker, gebruik 2 scanners.
Jisca

Bericht door Jisca »

Wat een ramp, gisteren bij AH geweest voor mijn boodschappen en een aantal cashback producten.. Juist op het moment dat ik mijn bon wilde hebben, moest de kassière de rol vervangen. Alles leek er goed uit te zien, ze scheurde de bovenkant af omdat het een groot wit stuk was. De 3,50 van HHB Ariël ging er niet af, dus daarmee naar de klantenservice; de bon kon niet gescand worden, maar ik kreeg gelukkig de 3,50 handmatig retour. Zo daarmee bezig, dat ik verder de bon niet meer heb gecontroleerd. Eenmaal thuis bleek dat de 2 dure flessen Cocio à 1,69 er niet op stonden! Daarna bleek ook dat Aquafresh er niet op stond, alleen de korting die er is afgegaan. Ook de Autodrop, daar is niets van te bekennen...

Nu kan ik dus én niet meedoen aan de GTA's, én de producten niet terugbrengen om m'n geld retour te krijgen en ze opnieuw te kopen op een nieuwe bon, omdat ik geen bewijs heb van aankoop.

Zal de volgende keer wel weer extra opletten. Kunnen verkopers ter plekke een bon nogmaals printen, denken jullie? Dan kan ik daar direct om vragen als ik merk dat het niet klopt (met inlevering van de foute bon uiteraard).

Anders nogmaals de producten kopen.. lukte het bij jullie met de 1+1 van AH op tandpasta? Wat kreeg je terug, 2,99 of de helft?
remcosw

Bericht door remcosw »

Jisca schreef:Nu kan ik dus én niet meedoen aan de GTA's, én de producten niet terugbrengen om m'n geld retour te krijgen en ze opnieuw te kopen op een nieuwe bon, omdat ik geen bewijs heb van aankoop.
Kunnen verkopers ter plekke een bon nogmaals printen, denken jullie? Dan kan ik daar direct om vragen als ik merk dat het niet klopt (met inlevering van de foute bon uiteraard).
Heb je je bonuskaart laten scannen, heb je gepind of is het onderste deel van de bon met datum en tijd leesbaar? Dan kunnen ze een vervangende bon voor je printen bij de informatiebalie!
DsLeyen

Bericht door DsLeyen »

Jisca schreef:Wat een ramp, gisteren bij AH geweest voor mijn boodschappen en een aantal cashback producten.. Juist op het moment dat ik mijn bon wilde hebben, moest de kassière de rol vervangen. Alles leek er goed uit te zien, ze scheurde de bovenkant af omdat het een groot wit stuk was. De 3,50 van HHB Ariël ging er niet af, dus daarmee naar de klantenservice; de bon kon niet gescand worden, maar ik kreeg gelukkig de 3,50 handmatig retour. Zo daarmee bezig, dat ik verder de bon niet meer heb gecontroleerd. Eenmaal thuis bleek dat de 2 dure flessen Cocio à 1,69 er niet op stonden! Daarna bleek ook dat Aquafresh er niet op stond, alleen de korting die er is afgegaan. Ook de Autodrop, daar is niets van te bekennen...

Nu kan ik dus én niet meedoen aan de GTA's, én de producten niet terugbrengen om m'n geld retour te krijgen en ze opnieuw te kopen op een nieuwe bon, omdat ik geen bewijs heb van aankoop.

Zal de volgende keer wel weer extra opletten. Kunnen verkopers ter plekke een bon nogmaals printen, denken jullie? Dan kan ik daar direct om vragen als ik merk dat het niet klopt (met inlevering van de foute bon uiteraard).

Anders nogmaals de producten kopen.. lukte het bij jullie met de 1+1 van AH op tandpasta? Wat kreeg je terug, 2,99 of de helft?

Heb gisteren de tandpasta gehaald. 2 verpakkingen. Netjes 3.49 via scoupy ontvangen. Netjes!
De voorraad groeit haha. Kunnen er amper tegen aan poetsen.
tequilacin

Bericht door tequilacin »

remcosw schreef:
Jisca schreef:Nu kan ik dus én niet meedoen aan de GTA's, én de producten niet terugbrengen om m'n geld retour te krijgen en ze opnieuw te kopen op een nieuwe bon, omdat ik geen bewijs heb van aankoop.
Kunnen verkopers ter plekke een bon nogmaals printen, denken jullie? Dan kan ik daar direct om vragen als ik merk dat het niet klopt (met inlevering van de foute bon uiteraard).
Heb je je bonuskaart laten scannen, heb je gepind of is het onderste deel van de bon met datum en tijd leesbaar? Dan kunnen ze een vervangende bon voor je printen bij de informatiebalie!
Ik was vergeten de bon te vragen. De cassieres kunnen geen bon opnieuw uitprinten, maar bij de klantenservice ging dat zonder problemen wel.
Luus
Been thanked: 5 times

Bericht door Luus »

Iemand anders ook problemen met het aanvragen? Ik kom tot het aanvinken van het product en daarna stopt het... :(
Plaats reactie