Gratis Kips Burger

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jisca

Re: Gratis Kips Burger

Bericht door Jisca »

Gezien bij Jumbo Gorinchem: kipschnitzels, hamburger en beefburger. Maar helaas allemaal nog zonder sticker, dus even afwachten!
tequilacin

Bericht door tequilacin »

Even op de Facebookchat gewees, en ik werd dit verteldt:

Over de actievoorwaarden: deelname is mogelijk tot 31-7-2016, maximaal 1 product per huishouden. Dus of de Hamburger, of de Kipburger, of de Beefburger, maar niet alle 3.
Zoals je hebt gezien staat de site live, maar de producten zijn nog niet ingestroomd in alle winkels. Wanneer deze in de winkels komen is voor ons erg lastig te zeggen, omdat de retailers zelf bepalen wanneer ze het schap gaan wisselen (dit is afhankelijk van de voorraad oude producten die nog bij de leverancier staat). Als je ze nog niet gevonden hebt, zou je dit eventueel even bij je supermarkt na kunnen vragen!
De Kips Hamburger, Kipburger en Beefburger zijn alle 3 voorzien van een sticker.
Groetjes,
koekje
Been thanked: 1 time

Actievoorwaarden

Bericht door koekje »

Lois schreef:Bedankt voor je aankoop van een Kips Burger.
Vul de gevraagde gegevens in. Na ontvangst van je gegevens zullen wij het aankoopbedrag op je rekening terugstorten.
Let op: maximaal 1 deelname per huishouden. OP=OP
Tot wanneer deze actie loopt kan ik niet vinden.

https://kipsgeldterug.nl/
" Tot wanneer deze actie loopt kan ik niet vinden. "

Dat staat in actievoorwaarden (onderaan het formulier waar je code dient in te vullen)
https://kipsgeldterug.nl/algemene-voorwaarden/
Lois
Has thanked: 5 times
Been thanked: 5 times

Bericht door Lois »

Oke, dat is dan nu aangepast.
Vorige week stond daar niets over.

De actieperiode loopt van 7 maart t/m 31 Juli 2016.
Groetjes, Lois
remcosw

Bericht door remcosw »

In actievoorwaarden staat 1x per deelnemer/persoon.. Gek dat daar niet over huishouden wordt gesproken.
rijo

Bericht door rijo »

remcosw schreef:In actievoorwaarden staat 1x per deelnemer/persoon.. Gek dat daar niet over huishouden wordt gesproken.
Onder het blokje aanvullende gegevens staat vermeldt: Let op: maximaal 1 deelname per huishouden. OP=OP
gratiskippetje

Bericht door gratiskippetje »

Zojuist de kips burger gekocht maar de website werkt niet. Ik kan mijn code invullen maar zodra ik op de knop ''Volgende'' druk gebeurt er niets. Hebben meerdere mensen dit probleem? Heb ze maar even een mailtje gestuurd.
Gitje

Bericht door Gitje »

2.5 Indien u niet de beschikking heeft over internet, kunt u uw gegevens (naam, adresgegevens, telefoonnummer en IBAN-nummer) alsmede het etiket met actiecode en de kassabon opsturen naar Actie Kips Burgers, Antwoordnummer 475, 7600 VB Almelo. Een postzegel plakken is niet nodig.
gratiskippetje

Bericht door gratiskippetje »

Gitje schreef:2.5 Indien u niet de beschikking heeft over internet, kunt u uw gegevens (naam, adresgegevens, telefoonnummer en IBAN-nummer) alsmede het etiket met actiecode en de kassabon opsturen naar Actie Kips Burgers, Antwoordnummer 475, 7600 VB Almelo. Een postzegel plakken is niet nodig.
Top, hartstikke bedankt! :mrgreen:
egni

Bericht door egni »

Ik vind dit een leuke actie. Alleen jammer dat ik nergens actieverpakkingen kan vinden.
Heeft iemand nog tips voor winkels?
Plaats reactie