Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
De vorige keer was het toch niet interessanter dan een gemiddelde 1+1 gratis actie?
-
Heb geen kleine kinderen maar mag voor de 2e keer meedoen
Ben benieuwd, ook een mail gekregen..
Geen kleine kinderen ,
vorige keer was het echt wel interessant
Geen kleine kinderen ,
vorige keer was het echt wel interessant
nou ..die van mij zijn 13 en 17 dus die luiers willen ze niet helemaal meer aan
Ik heb een dochter van 1,5 jaar maar nog nooit bericht van hun ontvangen.
Echt heel jammer want ik kan die acties op luiers echt wel goed gebruiken.
Echt heel jammer want ik kan die acties op luiers echt wel goed gebruiken.
Groet,
Marieke
Marieke
Marieke, ontvang je wel alle andere nieuwsbrieven van lekkerinhetleven? Ze worden met grote regelmaat verzonden.
Ik heb van P&G begrepen dat als je aangemeld staat voor hun nieuwsbrieven, je automatisch ook de nieuwsbrief ontvangt waarin de cashbackacties staan.
Suggestie: bel anders morgen even met Procter and Gamble om alles kort te sluiten. Zou zo zonde zijn als je de GTA's onnodig moet missen.
Lijstje met gratis telefoonnummers: http://www.pg.com/nl_NL/contact_us/index.shtml (doorklikken naar: 'Consumentenservice')
Ik heb van P&G begrepen dat als je aangemeld staat voor hun nieuwsbrieven, je automatisch ook de nieuwsbrief ontvangt waarin de cashbackacties staan.
Suggestie: bel anders morgen even met Procter and Gamble om alles kort te sluiten. Zou zo zonde zijn als je de GTA's onnodig moet missen.
Lijstje met gratis telefoonnummers: http://www.pg.com/nl_NL/contact_us/index.shtml (doorklikken naar: 'Consumentenservice')
Vorige keer werkte de link niet bij mijn moeder en had toen aanwijzingen gekregen wat we moesten doen en uiteindelijk €9 foetsie gegaan door hun laksheid.
-
Kreeg net een mailtje met de acties.
Ik vind het leuke producten en de kortingen ook heel hoog (vaak bijna het hele bedrag).
Ik vind het leuke producten en de kortingen ook heel hoog (vaak bijna het hele bedrag).