Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
https://spoons.kelloggs.com/nl/home
Deze keer met bijbetaling van 2 euro; helaas alleen bijbetaling met betaal/kredietkaart
Bekom de betalingsinformatie en betaal de som van € 2 (beheerskosten). De betaling van uw bestelling gebeurt via onze beveiligde dienst die het betaalsysteem Global Iris gebruikt. Volgende bankkaarten kunnen gebruikt worden : betaal-/kredietkaart MasterCard, betaal-/kredietkaart Visa.
Benelux (België, Nederland en Luxemburg), alleen 18 jaar of ouder.
Koop drie actieverpakkingen, ga naar http://www.kelloggs.nl/lepel, ,voer de drie unieke codes in die je aan de binnenkant van de verpakking aantreft en betaal [€2] als bijdrage om 1 x Kellogg’s gepersonaliseerde lepel te claimen. Maximaal 11 tekens voor het personaliseren per lepel. Claims geldig vanaf 01/01/16 tot en met 30/09/16. We streven ernaar om jouw lepel binnen 28 dagen naar je toe te sturen, maar de levering kan tot 90 dagen duren. Toegang tot internet is noodzakelijk. Ga voor de volledige Algemene voorwaarden en de deelnemende producten naar http://www.kelloggs.nl/lepel
Actie Gouden Lepel: maak tevens kans op het winnen van 1 Gouden Lepel per dag bij het invullen van het actieformulier 'Gepersonaliseerde lepel' vanaf 01/01/16 tot en met 03/31/16. Ga voor de volledige Algemene voorwaarden en informatie naar http://www.kelloggs.nl/lepel
Deze keer met bijbetaling van 2 euro; helaas alleen bijbetaling met betaal/kredietkaart
Bekom de betalingsinformatie en betaal de som van € 2 (beheerskosten). De betaling van uw bestelling gebeurt via onze beveiligde dienst die het betaalsysteem Global Iris gebruikt. Volgende bankkaarten kunnen gebruikt worden : betaal-/kredietkaart MasterCard, betaal-/kredietkaart Visa.
Benelux (België, Nederland en Luxemburg), alleen 18 jaar of ouder.
Koop drie actieverpakkingen, ga naar http://www.kelloggs.nl/lepel, ,voer de drie unieke codes in die je aan de binnenkant van de verpakking aantreft en betaal [€2] als bijdrage om 1 x Kellogg’s gepersonaliseerde lepel te claimen. Maximaal 11 tekens voor het personaliseren per lepel. Claims geldig vanaf 01/01/16 tot en met 30/09/16. We streven ernaar om jouw lepel binnen 28 dagen naar je toe te sturen, maar de levering kan tot 90 dagen duren. Toegang tot internet is noodzakelijk. Ga voor de volledige Algemene voorwaarden en de deelnemende producten naar http://www.kelloggs.nl/lepel
Actie Gouden Lepel: maak tevens kans op het winnen van 1 Gouden Lepel per dag bij het invullen van het actieformulier 'Gepersonaliseerde lepel' vanaf 01/01/16 tot en met 03/31/16. Ga voor de volledige Algemene voorwaarden en informatie naar http://www.kelloggs.nl/lepel
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Gelezen op facebook:
Kellogg's Tresor Nederland In antwoord op uw vraag betreffende de beschikbare betaalopties voor onze GepersonaliseerdeLepel promotie kunnen wij u informeren dat op dit moment alleen betalingen via Credit Card mogelijk zijn. Andere betaalopties, zoals PayPal en iDeal, zullen op korte termijn ( We hopen 3 tot 4 weken misschien langer ) worden toegevoegd aan de betaalopties, zodat u een ruimere keuze heeft voor het betalen van de €2,00 verzendkosten.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 22 februari om 16:36
Kellogg's Tresor Nederland In antwoord op uw vraag betreffende de beschikbare betaalopties voor onze GepersonaliseerdeLepel promotie kunnen wij u informeren dat op dit moment alleen betalingen via Credit Card mogelijk zijn. Andere betaalopties, zoals PayPal en iDeal, zullen op korte termijn ( We hopen 3 tot 4 weken misschien langer ) worden toegevoegd aan de betaalopties, zodat u een ruimere keuze heeft voor het betalen van de €2,00 verzendkosten.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 22 februari om 16:36
- UtrechtseBert
- Berichten: 301
- Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 19:36
- Locatie: Utrecht
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Ik ga snel op zoek, heb nog geen actieverpakking gezien. Bedankt.
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Beste Mevrouw xxx,
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Kellogg’s. Wij waarderen uw interesse in onze Lepel promotie.
In antwoord op uw opmerking betreffende de beschikbare betalingsopties voor deze promotie willen wij graag de volgende informatie met u delen:
Kellogg’s heeft regelmatig nieuwe promoties, welke worden vermeld op de actie verpakkingen en op de promotionele websites behorende bij de verschillende promoties. De voorwaarden voor deelname kunnen per promotie verschillen, wat inhoudt dat deze dus niet gelijk zijn voor elke promotie. U kunt deze voorwaarden altijd terug vinden op de promotionele websites onder de noemer ‘Algemene Voorwaarden’.
U heeft ons gevraagd naar de beschikbare betaalmogelijkheden voor onze Lepel promotie. Voor deze promotie is gekozen voor een betalingsoptie met gebruik van een Credit Card. Helaas is het voor deze promotie niet mogelijk om op een andere manier een betaling door te voeren. Wel willen wij u laten weten dat wij voor komende promoties hebben verzocht meerdere betaalopties toe te voegen aangezien wij begrijpen dat niet iedere deelnemer aan een van onze promoties beschikt over een Credit Card.
Helaas is het niet mogelijk voor onze afdeling Consumenten Service om een bestelling door te voeren via de telefoon, aangezien deze afdeling niet is gecertificeerd voor het behandelen van dergelijke betaalopdrachten.
Wij hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag van u.
Wij willen u verzoeken de 'antwoord' knop niet te gebruiken om te reageren op deze email. Antwoorden op dit bericht worden verzonden naar een mailbox die niet wordt gecontroleerd op ontvangen email berichten.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Kellogg's Consumer Service Representative
029561904A
Mevrouw xxx schreef:
Goedendag, heer, mevrouw,
Ik hoop dat ik met mijn vraag bij u terecht kan.
Ik wil meedoen met de lepel actie.
Er staat in de voorwaarden dat je met ideal kunt betalen.
Ik zie echter alleen nog steeds het invulveld vooor visa/mastercard?
Sinds kort staat er dus onderstaande in de voorwaarden:
Voer je betalingsgegevens in en betaal [€2] door overschrijving via PayPal* of iDeal (iDeal alleen in Nederland aanvaard).
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met Kellogg’s. Wij waarderen uw interesse in onze Lepel promotie.
In antwoord op uw opmerking betreffende de beschikbare betalingsopties voor deze promotie willen wij graag de volgende informatie met u delen:
Kellogg’s heeft regelmatig nieuwe promoties, welke worden vermeld op de actie verpakkingen en op de promotionele websites behorende bij de verschillende promoties. De voorwaarden voor deelname kunnen per promotie verschillen, wat inhoudt dat deze dus niet gelijk zijn voor elke promotie. U kunt deze voorwaarden altijd terug vinden op de promotionele websites onder de noemer ‘Algemene Voorwaarden’.
U heeft ons gevraagd naar de beschikbare betaalmogelijkheden voor onze Lepel promotie. Voor deze promotie is gekozen voor een betalingsoptie met gebruik van een Credit Card. Helaas is het voor deze promotie niet mogelijk om op een andere manier een betaling door te voeren. Wel willen wij u laten weten dat wij voor komende promoties hebben verzocht meerdere betaalopties toe te voegen aangezien wij begrijpen dat niet iedere deelnemer aan een van onze promoties beschikt over een Credit Card.
Helaas is het niet mogelijk voor onze afdeling Consumenten Service om een bestelling door te voeren via de telefoon, aangezien deze afdeling niet is gecertificeerd voor het behandelen van dergelijke betaalopdrachten.
Wij hopen u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag van u.
Wij willen u verzoeken de 'antwoord' knop niet te gebruiken om te reageren op deze email. Antwoorden op dit bericht worden verzonden naar een mailbox die niet wordt gecontroleerd op ontvangen email berichten.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Kellogg's Consumer Service Representative
029561904A
Mevrouw xxx schreef:
Goedendag, heer, mevrouw,
Ik hoop dat ik met mijn vraag bij u terecht kan.
Ik wil meedoen met de lepel actie.
Er staat in de voorwaarden dat je met ideal kunt betalen.
Ik zie echter alleen nog steeds het invulveld vooor visa/mastercard?
Sinds kort staat er dus onderstaande in de voorwaarden:
Voer je betalingsgegevens in en betaal [€2] door overschrijving via PayPal* of iDeal (iDeal alleen in Nederland aanvaard).
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Ik heb enige tijd geleden ook gemaild en toen zeiden ze dat er binnen een paar weken PayPal toegevoegd zou worden. Dit gebeurd dus blijkbaar uit jouw email niet meer.
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Ik heb daarstraks wederom op hun antwoord gereageerd via een link in hun mail. En onderstaande maar weer herhaald.
Hun antwoord is erg vreemd omdat het dus in de voorwaarden is aangepast.
Sinds kort staat er dus in de voorwaarden:
Voer je betalingsgegevens in en betaal [€2] door overschrijving via PayPal* of iDeal (iDeal alleen in Nederland aanvaard).
Hun antwoord is erg vreemd omdat het dus in de voorwaarden is aangepast.
Sinds kort staat er dus in de voorwaarden:
Voer je betalingsgegevens in en betaal [€2] door overschrijving via PayPal* of iDeal (iDeal alleen in Nederland aanvaard).
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Een nieuwe reactie.
Bedankt dat u kontakt met ons hebt opgenomen betreffende onze promotie Kellogg's Personalised Spoon.
Het spijt ons te vernemen dat u het door u omschreven probleem heeft ondervonden tijdens het bestellen van uw promotie artikel. Wij hebben voor u en alle mensen met andere betaal opties klachten ingevoerd. We hopen dat Ideal, Paypal en Bankcontact toegevoegd gaan worden door Iris Betalingen. Tot dan is alleen mogelijk Via VIsa of Master Card. Onze excuus voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar als er nog iets is wat wij voor u kunnen doen, reageer dan gerust op dit schrijven.
Nogmaals bedankt voor uw interesse in onze lopende promotie. Graag informeren wij u dat de maximale tijdsduur voor het ontvangen van uw promotie artikel tot 90 dagen kan duren vanaf de dag van de bestelling op onze website.
Bedankt dat u kontakt met ons hebt opgenomen betreffende onze promotie Kellogg's Personalised Spoon.
Het spijt ons te vernemen dat u het door u omschreven probleem heeft ondervonden tijdens het bestellen van uw promotie artikel. Wij hebben voor u en alle mensen met andere betaal opties klachten ingevoerd. We hopen dat Ideal, Paypal en Bankcontact toegevoegd gaan worden door Iris Betalingen. Tot dan is alleen mogelijk Via VIsa of Master Card. Onze excuus voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar als er nog iets is wat wij voor u kunnen doen, reageer dan gerust op dit schrijven.
Nogmaals bedankt voor uw interesse in onze lopende promotie. Graag informeren wij u dat de maximale tijdsduur voor het ontvangen van uw promotie artikel tot 90 dagen kan duren vanaf de dag van de bestelling op onze website.
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Schiet niet echt op hè, ikka? Je doet stinkend je best, maar er zit niet veel schot in. Als ik dat bedrijf had vertegenwoordigd, had ik jou inmiddels een gratis lepel toegezegd.
Re: Koopactie Kellogs gepersonaliseerde lepel: 3 actieverpakkingen + € 2 bijbetaling
Shiven schreef:Schiet niet echt op hè, ikka? Je doet stinkend je best, maar er zit niet veel schot in. Als ik dat bedrijf had vertegenwoordigd, had ik jou inmiddels een gratis lepel toegezegd.