Gratis 'Hak Bonen in Stazak'
Gratis 'Hak Bonen in Stazak'
PROBEER GRATIS HAK BONEN IN STAZAK!
Koop bij een willekeurige supermarkt één van de 4 varianten HAK Bonen in stazak en krijg het aankoopbedrag via deze website retour.
HTTP://www.hak.nl/gratis
Koop bij een willekeurige supermarkt één van de 4 varianten HAK Bonen in stazak en krijg het aankoopbedrag via deze website retour.
HTTP://www.hak.nl/gratis
-
Re: Gratis 'Hak Bonen in Stazak'
Ik mis de einddatum in de AV en de VGV. Heb inmiddels hierover een berichtje gestuurd naar Kortingisleuk.nl.
De startdatum is: 13 april.
De startdatum is: 13 april.
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Bedankt voor het melden. Product bij de AH gehaald, maar het is in bonus dus bonuskorting eraf (vond het eindbedrag al zo laag). Kan ik nu wel of niet die bon indienen?
Kan wel, meestal krijg je dan wel het bedrag terug wat je werkelijk hebt betaald (dus de bonusprijs).Famke schreef:Bedankt voor het melden. Product bij de AH gehaald, maar het is in bonus dus bonuskorting eraf (vond het eindbedrag al zo laag). Kan ik nu wel of niet die bon indienen?
-
Leuke actie, ga ze zeker eens proberen door de salade op korte termijn.
-
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 15 times
Vanmorgen met KIL gebeld maar bon zou waarschijnlijk via het systeem worden afgekeurd door de bonuskorting. Kon wel mail met bon als bijlage sturen, maar bewandel liever de geijkte weg bij hun gezien het verleden. Zag wel dat de bonusactie die ik gisteren kreeg op de kassabon pas volgende week maandag ingaat? Blijkbaar gaat er toch iets mis sinds ze woensdag na een verbouwing zijn opengegaan, want ik durf te zweren dat er ook geen reclamebordje bij hing. Vandaag terug naar de winkel gegaan. Bij de klantenservice keken ze wat vreemd op en van mijn verhaal hadden ze nog nooit gehoord, maar toch is het echt zo. Goed, nu opgelost en alsnog juiste bon via de officiële weg ingediend. Wel een gedoe zo.