Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Ambi Pur kun je leuk combineren bij AH (1+1 gratis):
Luchtverfrisser 3,19
Textielverfrisser 3,89
Elektrische luchtverfrisser 5,99
Navulling 5,59 of 5,99
50% eraf wordt totaal 9,33 of 9,53 euro, en je krijgt 3 keer 3 euro terug, dus 9 euro. Je hebt dan uiteindelijk maar 33 of 53 cent betaald voor deze 4 producten!
Luchtverfrisser 3,19
Textielverfrisser 3,89
Elektrische luchtverfrisser 5,99
Navulling 5,59 of 5,99
50% eraf wordt totaal 9,33 of 9,53 euro, en je krijgt 3 keer 3 euro terug, dus 9 euro. Je hebt dan uiteindelijk maar 33 of 53 cent betaald voor deze 4 producten!
In de uitnodigingsmail die ik kreeg staat bij Head&Shoulders een vergoeding van 2,55 afgebeeld, maar wil je geld terug vragen dan is dat niet de beloofde 2,55, maar slechts 1,50.
Dreft Platinum citroen vanaf maandag in de bonus bij AH
Dreft Platinum citroen vanaf maandag in de bonus bij AH van € 3,79 voor € 0,99
http://www.ah.nl/bonus/volgende-week
http://www.ah.nl/bonus/volgende-week
Er staat ook nergens beschreven hoe groot de fles dreft vloeibaar afwasmiddel moet zijn en of alleen de afgebeelde varianten vergoed worden. Bij de blokker heb je een 400 ml fles voor 1 euro en je krijgt via lekker in het leven 1 euro terug. Dus deze fles is dan helemaal gratis.
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
@ Lotje, dat zag ik gisterenavond ook inderdaad; heb mailtje daarover naar HighCo gestuurd dat ik er van uit ga die 2,55 te ontvangen.
Misschien handig als meer dat doen; PGConsument@highco-data.be
Die beloofde 2,55 is heel aannemelijk, omdat je totaal maximaal 50 euro kan terug krijgen en als je alles bij elkaar optelt en voor H&S 2,55 rekent, maar nog even zonder mr proper allesreiniger, dan kom je op 47,60. Dan is er 2,40 over voor de 100 procent terugbetaald voor mr Proper en dat komt dan overeen met de duurste fles mr proper (bij albert heijn dan).monique33 schreef:@ Lotje, dat zag ik gisterenavond ook inderdaad; heb mailtje daarover naar HighCo gestuurd dat ik er van uit ga die 2,55 te ontvangen.
Naar aanleiding van de eerste ontvangen mail heb ik al een mail gestuurd en ze zouden het uitzoeken. Ik heb nog geen antwoord en daarom naar aanleiding van de tweede mail gebeld. Bij Highco snappen ze maar niet waar ik die 2,55 vandaan haal en daarom heb ik toen de tweede uitnodigingsmail maar aan ze doorgestuurd met uitleg erbij. Tot nu toe geen reactie of ook maar een bevestigingsmail.
Ik was me een beetje in de voorwaarden aan het verdiepen...
Hebben jullie ook gezien dat de aankopen geldig zijn bij Nederlandse winkels als e-retailers (internet winkels)
Dus aankopen kunnen ook online gedaan worden.
Al vraag ik me af of dat dan persé gunstiger is, gezien er veel goede aanbiedingen zijn bij bijv. de AH of trekpleister
Daarnaast staat er dat in het vakje 'bedrag' het bedrag ingevuld moet worden, dat er ook daadwerkelijk voor betaald is. Ik las dat daar wat onduidelijk over was.
Hebben jullie ook gezien dat de aankopen geldig zijn bij Nederlandse winkels als e-retailers (internet winkels)
Dus aankopen kunnen ook online gedaan worden.
Al vraag ik me af of dat dan persé gunstiger is, gezien er veel goede aanbiedingen zijn bij bijv. de AH of trekpleister
Daarnaast staat er dat in het vakje 'bedrag' het bedrag ingevuld moet worden, dat er ook daadwerkelijk voor betaald is. Ik las dat daar wat onduidelijk over was.
Groet,
Marieke
Marieke
Vanaf maandag bij AH:
http://www.ah.nl/producten/product/wi37 ... um-citroen
Dreft platinum 10 st voor 0,99 euro
http://www.ah.nl/producten/product/wi37 ... um-citroen
Dreft platinum 10 st voor 0,99 euro
Groet,
Marieke
Marieke
Hoe voer je op de juiste manier van de ambi pur electrische luchtverfrisser EN de navulling een streepjescode in?
Nu bij de etos is de Head & Shoulders voor 3 euro te verkrijgen. Via LIHL krijg je 1,50 terug en via scoupy krijg je 2 euro terug. Je kunt je geld dus op alle 2 de sites terug vragen. Je krijgt dan de shampoo gratis en je hebt 0,50 euro extra verdiend.