Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan
Niet zo veel ruchtbaarheid aan geven, geen slapende honden wakker maken, vorige keer nergens een probleem mee gehad,
gelukkig maar anders dan zat ik hier met veel spullen en geen cashback net nog voorwaarden helemaal op het word na nagespit en ook niks over korting oid kunnen vinden
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Vorige keer moest alles gekocht zijn in een supermarkt maar had ik per abuis 1 fles dreft gekocht voo 1 euro bij Blokker en gewoon uitbetaald gekregen.
Als je niet mee kunt doen als het in een actie is gekocht doet er niemand aan mee.
Als je niet mee kunt doen als het in een actie is gekocht doet er niemand aan mee.
-
Ik heb alles in de aanbieding gekocht.
Er staat namelijk helemaal niets van in de voorwaarden, dus moeten ze wel uitkeren.
Is vorige keer ook gewoon goed gegaan dus maak me niet druk.
Er staat namelijk helemaal niets van in de voorwaarden, dus moeten ze wel uitkeren.
Is vorige keer ook gewoon goed gegaan dus maak me niet druk.
Helemaal waar Chrisje9999Chrisje9999 schreef:Vorige keer moest alles gekocht zijn in een supermarkt maar had ik per abuis 1 fles dreft gekocht voo 1 euro bij Blokker en gewoon uitbetaald gekregen.
net nog naar de blokker geweest voor de swiffer navulingen maar volgens die meneer zijn de kleinste ( €2,99 op de website ) normaal 4,99 en dat de 2,99 prijs al de aanbiedings prijs is pfff en dat de webwinkel het vast fout heeft
Volgens de LIHL actie mag je de producten ook bij een e-retailer kopen dus ik dacht dan haal ik ze online en haal ze in de winkel op maar moet je dan een screenshot van de bon of het bezorg bewijs uploaden ipv de kassabon? Iemand dit al geprobeerd?
Edit : gaat niet door daar zie ik dat ze 2e halve prijs zijn en minimale bestelbedrag is €15
Volgens de LIHL actie mag je de producten ook bij een e-retailer kopen dus ik dacht dan haal ik ze online en haal ze in de winkel op maar moet je dan een screenshot van de bon of het bezorg bewijs uploaden ipv de kassabon? Iemand dit al geprobeerd?
Edit : gaat niet door daar zie ik dat ze 2e halve prijs zijn en minimale bestelbedrag is €15
Of je besteld er iets bij en brengt dar terug in de winkel:)kuikentje schreef:net nog naar de blokker geweest voor de swiffer navulingen maar volgens die meneer zijn de kleinste ( €2,99 op de website ) normaal 4,99 en dat de 2,99 prijs al de aanbiedings prijs is pfff en dat de webwinkel het vast fout heeft
Ik moest toen de gegevens opsturen per mail, maar merk nu pas dat ik het geld nooit retour heb ontvangen, ging ook maar om 1 Euro. Best wel raar eigenlijk, want ze gingen het handmatig verwerken....maar dus niet gebeurd.sailor schreef:Vorige keer werkte de link niet bij mijn moeder en had toen aanwijzingen gekregen wat we moesten doen en uiteindelijk €9 foetsie gegaan door hun laksheid.
Ik had ze er een paar keer over gemailt en ze zeiden dat de actie afgelopen is en ze mij niet meer kunnen helpen. Ze hebben niet eens meer geantwoord op mijn laatste mail. Niet echt professioneel. Hopelijk gaat het dit keer wel goed.Annett schreef:Ik moest toen de gegevens opsturen per mail, maar merk nu pas dat ik het geld nooit retour heb ontvangen, ging ook maar om 1 Euro. Best wel raar eigenlijk, want ze gingen het handmatig verwerken....maar dus niet gebeurd.sailor schreef:Vorige keer werkte de link niet bij mijn moeder en had toen aanwijzingen gekregen wat we moesten doen en uiteindelijk €9 foetsie gegaan door hun laksheid.
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Gilette venus scheerapparaten met 50 % korting vanaf dinsdag bij trekpleister
Bij de co-op 24 dreft vaatwas tabletten voor 4.49
Dat zijn er dan 24 voor 1,49 met de cashback
Bij de co-op 24 dreft vaatwas tabletten voor 4.49
Dat zijn er dan 24 voor 1,49 met de cashback