Ik heb vanmiddag de oralb gekocht en kon gewoon terugvragen. Overigens hoop ik dat je het inderdaad in de actie mag kopen. Anders heb ik een probleem..
Bij de algemene voorwaarden staat nu dat de cash-back actie niet geldig is in combinatie met andere kassakortingen. Heeft dat er altijd al gestaan of hebben ze dat nu aangepast? Dus 1 + 1 gratis of 40% korting geldt dan niet. Maar bijv een fles dreft afwasmiddel van 1 euro bij de blokker zou dan wel mogen want er staat nergens aangegeven hoeveel inhoud de fles moet bevatten of wat de prijs moet zijn.
Net zoals bijv 3 euro retour bij aankoop van 1 product uit het dreft platinum vaatwastabletten gamma. Ook hier staat niet vermeld wat de inhoud of prijs van 1 product zou moeten zijn. Je hebt de keuze uit het hele assortiment. Dus als ik nu bij AH deze vaatwastabletten koop voor 0,99 euro voor 10 stuks dan mag dat wel want je hebt de keuze uit het hele assortiment. De foto die ze erbij hebben gezet is maar een voorbeeld. Of begrijp ik het nu verkeerd?
@scoobie dat heb je goed opgemerkt. Bedankt. Deze tekst stond er inderdaad eerst niet. Was van plan vanmiddag naar Kruidvat te gaan voor de extra 20% kassakorting, maar dit feest laat ik nu graag aan mij voorbij gaan.
[quote="scoobie"]Bij de algemene voorwaarden staat nu dat de cash-back actie niet geldig is in combinatie met andere kassakortingen. Heeft dat er altijd al gestaan of hebben ze dat nu aangepast?