Had ik ook. Die blijft staan in mijn overzicht maar je kan de vragen voor de resterende 50 cent niet meer invullen. Heb gemaild en moest de bon doormailen en ze zouden die 50 cent apart overmaken.monique33 schreef:Dat hebben zij dus ook zonnetje24; lang wachten en dan is het goedgekeurd en willen we meteen de vragen invullen en dan kan het niet meer; coupons op en de Innocent moest van de fabrikant er af gehaald worden.
Maar wij zitten halverwege onze terugbetaling; dan kunnen ze dat toch niet zo afbreken?
Mijn vader mailde, maar die krijgt antwoorden terug zoals ik ze echt niet zou geven aan een meneer van bijna 70
Couponclub app
Re: Couponclub app
-
- Has thanked: 1 time
Bij couponclub app Gazeuse,
je zou 1,10 terugkrijgen. Maar ik heb het product voor maar 0,42 cent gekocht
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb het vandaag ook gehaald, is het bij jou al goed gekeurd?aardbeiengebakje schreef:Bij couponclub app Gazeuse,
Kun je via de couponclub app ook gratis boodschappen regelen of is het niet icm andere kortingen?
-
ik wacht nog steeds op goedkeuring.
Meestal mag je de coupons van couponclub niet gebruiken in combinatie met andere acties, maar soms kun je geluk hebben dat ze het wel accepteren.
Meestal mag je de coupons van couponclub niet gebruiken in combinatie met andere acties, maar soms kun je geluk hebben dat ze het wel accepteren.
-
Het lijkt erop dat men meer van jou wil weten als dat zij een goede cashback hebben.
De korting is te verwaarlozen.Kan je ook krijgen met aanbiedingen van de supermarkt.
Dan hoef je niets in te sturen.
Geen goedkeuring nodig.
Geen vragenlijst in vullen.
Geen review te schrijven.
Niet wachten totdat je €5,00 heb om uitbetaald te worden.
Vind het aanbod leuk,maar de korting is knudde.
Hou het denk ik maar bij Scoupy,
Dat is vertouwd,goede klantenservice,en snel je geld terug.
De korting is te verwaarlozen.Kan je ook krijgen met aanbiedingen van de supermarkt.
Dan hoef je niets in te sturen.
Geen goedkeuring nodig.
Geen vragenlijst in vullen.
Geen review te schrijven.
Niet wachten totdat je €5,00 heb om uitbetaald te worden.
Vind het aanbod leuk,maar de korting is knudde.
Hou het denk ik maar bij Scoupy,
Dat is vertouwd,goede klantenservice,en snel je geld terug.
-
- Been thanked: 1 time
Couponclub stopt. Maar met Reclamefolder gaat je voordeel door!
Vanaf 9 januari 2017 kun je je aanmelden via de Reclamefolder app.
Heb je nog geld in je Pocket? Dat betalen we natuurlijk uit. Dat gebeurt automatisch binnen 5 werkdagen. We willen je hartelijk bedanken voor je deelname aanCouponClub en wensen je veel voordeel in Reclamfolder!
Vanaf 9 januari 2017 kun je je aanmelden via de Reclamefolder app.
Heb je nog geld in je Pocket? Dat betalen we natuurlijk uit. Dat gebeurt automatisch binnen 5 werkdagen. We willen je hartelijk bedanken voor je deelname aanCouponClub en wensen je veel voordeel in Reclamfolder!