Queens Vis - 2000 Testers gezocht.
Re: Queens Vis - 2000 Testers gezocht.
Mogen hier ook testen, morgen gelijk even halen bij de Plus.
Bedankt voor de tip had er niet meer aan gedacht.
Bedankt voor de tip had er niet meer aan gedacht.
Dank voor de tip!
Ik mag ook testen.
Weet iemand welke varianten allemaal meedoen voor deze actie?
Voor mensen die naar de Plus gaan: de 1+1 aanbieding is geldig t/m za 30/4 (en niet zoals eerder hier vermeld t/m 29/4)
Ik mag ook testen.
Weet iemand welke varianten allemaal meedoen voor deze actie?
Voor mensen die naar de Plus gaan: de 1+1 aanbieding is geldig t/m za 30/4 (en niet zoals eerder hier vermeld t/m 29/4)
-
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 40 times
Let op: in de actievoorwaarden van Facebook staat dat je uiterlijk 30 april je cashback in kan dienen.
De pangafiletsvarianten die mee doen:
- Gepaneerd Citroen & peterselie
- Gemarineerd Citroen & koriander
- Gepaneerd extra krokant
- Gepaneerd knoflook & kruiden
- Gemarineerd Mosterd & dille
- Naturel (2 stuks)
Wel vrij kort als blijkbaar iedereen pas vandaag het mailtje heeft ontvangen. Je krijgt hoe dan ook 2,89 euro terug.De periode dat cashback (geld terugvragen) mogelijk is, is van 18 april 2016 t/m 30 april 2016.
De pangafiletsvarianten die mee doen:
- Gepaneerd Citroen & peterselie
- Gemarineerd Citroen & koriander
- Gepaneerd extra krokant
- Gepaneerd knoflook & kruiden
- Gemarineerd Mosterd & dille
- Naturel (2 stuks)
Ik lees in de actievoorwaarden iets anders:Famke schreef:Let op: in de actievoorwaarden van Facebook staat dat je uiterlijk 30 april je cashback in kan dienen.De periode dat cashback (geld terugvragen) mogelijk is, is van 18 april 2016 t/m 30 april 2016.
De periode dat cashback (geld terugvragen) mogelijk is, is van 25 april 2016 t/m 7 mei 2016.
Dat lijkt me ook realistischer gezien het feit dat we pas net weten dat we deel mogen nemen.
Staat toch echt in de mail t.m 17 mei geld terug vragen en 7 juni geld terg op rekening.
Kan overigens nergens een bedrag vinden van wat je ongeveer terug zou kunnen krijgen?
Kan overigens nergens een bedrag vinden van wat je ongeveer terug zou kunnen krijgen?