GTA Bavaria 0.0% Radler Lemon bij volgende aankoop
Re: GTA Bavaria 0.0% Radler Lemon bij volgende aankoop
Ik heb navraag gedaan bij Bavaria.
De probeerverpakkingen zijn vanaf week 25 verkrijgbaar bij Jan Linders, week 26 bij de AH en week 29 bij de Jumbo.
De probeerverpakkingen zijn vanaf week 25 verkrijgbaar bij Jan Linders, week 26 bij de AH en week 29 bij de Jumbo.
Vanaf maandag 30-05-2016 t/m zondag 05-06-2016 is bij Jan Linders de Bavaria Radler, dus ook de 0.0% Lemon in de aanbieding: 2 halen 1 betalen (oftewel 1+1 gratis)!
Hiermee heb je dus 42 flesjes voor €1,47 (of €0,87 als je de actieflesjes bij Nettorama gekocht hebt). Je betaalt meer aan statiegeld.
Hiermee heb je dus 42 flesjes voor €1,47 (of €0,87 als je de actieflesjes bij Nettorama gekocht hebt). Je betaalt meer aan statiegeld.
Die kans is inderdaad aanwezig
Famke schreef:Rekening gehouden met het feit dat KIL dan ook minder uitkeert?
De voorwaarden zijn identiek aan de Bavaria Mex 0.0% GTA. Toen heb ik deze ook gekocht bij Jan Linders tijdens een 1+1 gratis actie. Ik heb alles netjes uitbetaald gekregen. Dus dat verwacht ik deze keer ook.Famke schreef:Rekening gehouden met het feit dat KIL dan ook minder uitkeert?
Bavaria zal er alleen maar blij mee zijn in de Radler oorlog met Amstel & Wieckse.
-
in apeldoorn afgelopen vrijdag gevonden bij de plus, met code.
Is de actie ook geldig in combinatie met andere acties?Iwan1976 schreef:De voorwaarden zijn identiek aan de Bavaria Mex 0.0% GTA. Toen heb ik deze ook gekocht bij Jan Linders tijdens een 1+1 gratis actie. Ik heb alles netjes uitbetaald gekregen. Dus dat verwacht ik deze keer ook.Famke schreef:Rekening gehouden met het feit dat KIL dan ook minder uitkeert?
Bavaria zal er alleen maar blij mee zijn in de Radler oorlog met Amstel & Wieckse.
Nee, de actie is niet geldig in combinatie met andere producten / acties.
@Deezers, misschien worden er trucjes uitgehaald waardoor men er toch in slaagt 1 + 1 gratis te verkrijgen via KiL.
Proefverpakking hier gevonden bij de buurtsuper (COOP)