Tartex Vegetarian Pate 125g met actiesticker (op=op)
Re: Tartex Vegetarian Pate 125g met actiesticker (op=op)
Ik heb het bij Ekoplaza in Eindhoven (kruisstraat) gehaald. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Ik heb het bij de plaatselijke kleine Natuurwinkel gehaald.marjootje83 schreef:@Famke en @suus65 e.a.: waar zijn de verpakkingen met actiesticker te vinden?
Ik kom uit Zuid Limburg en daar zijn niet zoveel (grote) bio winkels als in het noorden. Maar een dagje weg die richting uit, dus als ik weet wáár ik kan gaan....
Heb tot op heden nog steeds geen geld terug en heb ze al gemaild maar daar hoor ik ook niets op, meer mensen dit probleem.
Om beter geholpen te kunnen worden door mede-deelnemers...Wat was de datum van jouw deelname, Mariette?
Op 2 Juni op de site alle gegevens ingevuld en ik dacht dat je het met 2 weken retour zou hebben.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Had het op 12 mei ingediend en op 3 juni mijn geld terug.
Hier echter tot op heden echt nog geen geld terug net weer op telebankieren gekeken dus er toch maar verder gaan met mailen.Chrisje9999 schreef:Had het op 12 mei ingediend en op 3 juni mijn geld terug.
Hier gister middag na heel veel mailen met de klantenservice en bellen met kantoor van tartex Benelux in Amsterdam na 5 weken toch mijn geld terug.
Ook ik heb het bedrag gisteren teruggestort gekregen. Ik heb echter niets gedaan tussen het insturen en gisteren, dus ze zijn nu kennelijk 'gewoon' begonnen met de uitbetalingen. Meestal komt e.e.a. met wat geduld vanzelf wel goed, al is dat uiteraard niet altijd zo.Mariette schreef:Hier gister middag na heel veel mailen met de klantenservice en bellen met kantoor van tartex Benelux in Amsterdam na 5 weken toch mijn geld terug.