Waar staat of stond bij jullie dan dat IBAN invulveld? Hier nergens te zien als ik op de link klik of naar de toppits site ga. Allerlei invulvelden, inclusief geboortedatum, maar geen IBAN.Miranda schreef:Van t weekend aluminiumfolie gekocht gisteravond ingevuld kon ook gelijk m'n iban invullen en ik kreeg gelijk een bevestiging in het Duits.
Actieverpakking was blijkbaar niet eens nodig geweest.
Nu de betaling maar afwachten.
Gratis vernieuwde Toppits vershoudfolie en/of super alufolie
Re: gratis vernieuwde Toppits vershoudfolie en super alufolie
wel of geen IBAN-nummer in te vullen?
Kan het te maken hebben met de browser die je gebruikt bij het invullen van de geld terug actie? internet explorer, google chrome....
Kan het te maken hebben met de browser die je gebruikt bij het invullen van de geld terug actie? internet explorer, google chrome....
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik vulde het op mijn telefoon in en kreeg na het verzenden van mijn kassabon een scherm in het Duits om mijn IBAN in te vullen. Daarna twee keer een Duitse mail.petra11 schreef:wel of geen IBAN-nummer in te vullen?
iban vul je in op het scherm wat volgt nadat je je gegevens hebt ingevuld en bon geupload
hier was het scherm in het nederlands
hier was het scherm in het nederlands
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Mijn scherm was in het Duits tenminste het scherm na mijn gegevens waar ik m'n iban dus in moest vullen.
Ik heb hem op m'n iPad ingevuld dus via safari.
Ik heb hem op m'n iPad ingevuld dus via safari.
Ik heb een actieverpakking vershoudfolie gevonden bij de Jumbo.
Na mijn gegevens te hebben ingevuld op 'versturen' geklikt en daarna kreeg ik gelijk een scherm waar ik mijn IBAN kon invullen.
Gelijk er na had ik een mail met de volgende tekst:
Van harte gefeliciteerd!
Uw kassabon voor Toppits gratis testen (NL) is succesvol gecontroleerd. Wij zullen de aankoopprijs binnenkort op de opgegeven rekening (PayPal/Bank) overmaken.
Bij vragen kunt u zich eenvoudig richten tot support@scondoo.de.
Met vriendelijke groet
scondoo GmbH
Torstraße 164
10115 Berlijn (Duitsland)
Bedrijfsleider: Nikolaus Hilgenfeldt
E-mail: support@scondoo.de
Kantongerecht Charlottenburg Berlin, HRB 145005 B
btw conform §27a UStG: DE285407011
Mail was dus gewoon in het Nederlands. Ik gebruik Mozilla Firefox als internet maar weet niet of dat verschil maakt.
Na mijn gegevens te hebben ingevuld op 'versturen' geklikt en daarna kreeg ik gelijk een scherm waar ik mijn IBAN kon invullen.
Gelijk er na had ik een mail met de volgende tekst:
Van harte gefeliciteerd!
Uw kassabon voor Toppits gratis testen (NL) is succesvol gecontroleerd. Wij zullen de aankoopprijs binnenkort op de opgegeven rekening (PayPal/Bank) overmaken.
Met vriendelijke groet
scondoo GmbH
Torstraße 164
10115 Berlijn (Duitsland)
Bedrijfsleider: Nikolaus Hilgenfeldt
E-mail: support@scondoo.de
Kantongerecht Charlottenburg Berlin, HRB 145005 B
btw conform §27a UStG: DE285407011
Mail was dus gewoon in het Nederlands. Ik gebruik Mozilla Firefox als internet maar weet niet of dat verschil maakt.
Men gaat al over tot betalen, getuige deze e-mail:
Beste deelnemer,
U hebt op 08.06.16 verzocht om de uitbetaling van € 2,54. Wij hebben nu € 2,54 overgemaakt. Het bedrag zal de komende dagen op de opgegeven rekening staan.
Met vriendelijke groet
scondoo GmbH
Beste deelnemer,
U hebt op 08.06.16 verzocht om de uitbetaling van € 2,54. Wij hebben nu € 2,54 overgemaakt. Het bedrag zal de komende dagen op de opgegeven rekening staan.
Met vriendelijke groet
scondoo GmbH
Ik heb deze zelfde mail nu ook direct gekregen!
beide gekocht en tijdens het invullen zag ik dat er maar 1 per huishouden werd uitbetaald
totaalbedrag van €3,78 (beide producten) ingevuld en kreeg een mail dat er €3,78 wordt uitbetaald
Volgens mij weten ze daar zelf niet waar ze mee bezig zijn
totaalbedrag van €3,78 (beide producten) ingevuld en kreeg een mail dat er €3,78 wordt uitbetaald
Volgens mij weten ze daar zelf niet waar ze mee bezig zijn