GTA milner kaas bij linders en emte

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
petra11
Been thanked: 32 times

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door petra11 »

vanmorgen al bij 3 jan Linders supermarkten geweest.
Bij eentje 1 klein stukje kunnen kopen met houdbaarheidsdatum 15-06.
Andere 2 winkels hebben helemaal geen verse Milner kaas.

Ik heb zojuist de Milner gebeld, ik geloof dat het Friesland Campina was, en daar gaven ze mij het advies om Jan Linders hoofdkantoor te bellen om te vragen of ze Milner verse kaas in het assortiment nemen.
Op deze manier wordt de Milner op een slinkse manier bij de Jan Linders vers afdeling geintroduceerd, vind ik.
Als iedereen daar over gaat bellen, heeft Jan Linders straks de Milner in huis dankzij fanatieke geld-terug-vragers.
petra11
Been thanked: 32 times

Bericht door petra11 »

ik wilde graag voor de hele familie, die allemaal mee doen aan geld terug acties, een stuk kopen,
Vandaar dat ik naar meerdere supermarkten ben geweest.
Zonder resultaat dus.
maar heb zelf dus een klein stukje.
janet

Bericht door janet »

Ja, zo gaat dat, veel vraag naar, denken die supermarkten....
maar als de supermarkt goed nadenkt, of weet dat het een geld terug actie betreft, dan weten ze ook dat na die actie bijna niemand nog dat product gaat kopen...zo kan de supermakrt lekker bezig blijven met producten in en uit sortiment halen.... :lol: dus op een bepaald moment denken die supermarkten ook, daar doen we niet meer aan mee, aan die acties, wat 'n gedoe....
Iwan1976
Has thanked: 2 times

Bericht door Iwan1976 »

Voor dat karretje laat ik me niet meer spannen. Als je een GTA organiseert moet je er wel voor zorgen dat de deelnemende supermarkten het product ook in huis hebben.
Mariette

Bericht door Mariette »

Heb KIL gebeld met de vraag of ze een soort teller o.i.d erbij kunnen plaatsen zodat we weten of we nog zouden kunnen deel nemen mochten de winkels deze kaas met een actiesticker hebben. Niet dat ik het ergens tegen ben gekomen maar toch. Hoofdkantoor weet dat deze actie loopt alleen in de winkel zelf weten ze nergens van.
janet

Bericht door janet »

Mariette schreef:Heb KIL gebeld met de vraag of ze een soort teller o.i.d erbij kunnen plaatsen zodat we weten of we nog zouden kunnen deel nemen mochten de winkels deze kaas met een actiesticker hebben. Niet dat ik het ergens tegen ben gekomen maar toch. Hoofdkantoor weet dat deze actie loopt alleen in de winkel zelf weten ze nergens van.
Hier bij Emté in elk geval ligt ook niks....wel van alle andere merken....
janet

Bericht door janet »

actie wordt nu ook al groots aangekondigd bij http://www.gratis.nl/geld-terug-acties.php ......terwijl er geen in de winkels liggen waarschijnlijk? en als men er eentje koopt, niet zeker weet hoeveel er verkocht zijn....
straks vind je er eindelijk een, en dan zegt korting is leuk, u bent nr 623....wie kan het nagaan...niemand...
Laatst gewijzigd door janet op ma 13 jun 2016, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Mariette, hoe reageerde KIL op jouw uitstekende voorstel?
Mariette schreef:Heb KIL gebeld met de vraag of ze een soort teller o.i.d erbij kunnen plaatsen zodat we weten of we nog zouden kunnen deel nemen
Mariette

Bericht door Mariette »

Medewerkster wist niet of dit mogelijk zou zijn omdat je via de site in kan vullen maar ook per post deelnemen.
Maar ze zou het er in ieder geval over hebben en dan keken ze wat er mogelijk was om als indicatie aan te geven hoeveel mensen er nog konden deelnemen met deze actie.
Dus nog even afwachten of dat dit ook zo is.
Iwan1976
Has thanked: 2 times

Bericht door Iwan1976 »

Ook in Deurne zit deze kaas helaas niet in het assortiment bij Jan Linders.

In de voorwaarden staat trouwens dat de actie geldt voor de varianten:
-Stuk Milner licht gerijpt
-Stuk Milner gerijpt
-Stuk Milner extra gerijpt

Deze benaming wordt echter ook gebruikt voor de voorverpakte stukken kaas, die afgaand op het plaatje, niet aan de actie meedoen.
Plaats reactie