GTA milner kaas bij linders en emte

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Gebruikersavatar
tequilacin
Berichten: 447
Lid geworden op: do 02 okt 2014, 20:58

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door tequilacin »

Net een stuk rechthoekige voorverpakte kaas van 450gr. voor 5,85€ gekocht bij Jan Linders en ingediend.(zat in een plastic doosje waar je ook vaak plakken in koopt; onderstaande afbeelding lijkt erop).
Afbeelding
Er staat nergens dat er geen verpakking omheen mag zitten, en op de afbeelding zie ik stickers op de kaas. Die plakken ze toch niet zo op de kaas, neem ik aan. 8-)
Binnen 4 dgn zou ik het geld terug krijgen, dus ik wacht wel ff af!
willy13
Berichten: 549
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 20:57

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door willy13 »

Bij de Em Te wordt de kaas verpakt geleverd voor de Vers afdeling.
Hier zit er wel een sticker op de verpakking.
janet
Berichten: 170
Lid geworden op: vr 03 jun 2016, 11:39

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door janet »

met andere woorden.....er liggen er geen in de winkel, maar u moet er om vragen bij de winkel, dan komen ze vast en zeker in het assortiment....Hartelijk dank voor uw e-mail over Milner kaas.

De stukken Milner die meedoen aan de geld terug actie zijn te vinden op de versafdeling. Wij adviseren u om hiernaar te vragen in de winkel.

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest. Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen, dan kunt u ons (tussen 9.00 en 17.00 uur) ook telefonisch bereiken via 0800-0765 (gratis).


Met vriendelijke groet,

Jacquelien Helsloot
FrieslandCampina Consumentenservice

0800-0765
www.milner.nl
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door petra11 »

verpakkingen van kaas, zoals op bovenstaand plaatje:
die worden in een verpakking van Milner fabriek geleverd en kosten allemaal 4,85.
De losse stukken op de versafdeling zit natuurlijk een plastic folie omheen en etiket van jan Linders er op, (als je het daar koopt) en zijn allemaal stukken met verschillend gewicht en verschillende prijzen, verschillende streepjescode.
Er kan natuurlijk een stuk bij zitten van 450 gram, dat ook inderdaad bovenstaand prijs heeft, maar ik weet niet of ze bij Korting is leuk of Milner inzendingen van bovenstaande prijs zonder meer accepteren,, als die in grote getalen binnen komen.
En ze zullen zelf wel weten dat jan Linders of Emte zo wat niks op voorraad hebben van verse stukken.
petra11
Berichten: 1231
Lid geworden op: za 11 okt 2014, 15:44

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door petra11 »

sorry, fout in het bedrag in vorige berichtje van mij:
ik schreef 4,85 voor stuk van 450 gram, maar Tequilan meldde: 5,85 voor stuk van 450 gram.
pcenter
Berichten: 96
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 08:54

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door pcenter »

Bij Jan Linders AW Eindhoven, Milnerstukken op de versafdeling uit het stuk gesneden, een paar verpakt en afgewogen, foto gemaakt vd bon incl het etiket vd milner gerijpt, ingediend en afwachten maar. Gaat goed komen.
arizona
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 22 okt 2014, 13:50

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door arizona »

Hier bij onze emte verkopen ze het niet meer, omdat het bijna niet werd verkocht. Heb dus weinig hoop dat ze het weer opnemen. Leuke actie, maar helaas.
Shiven
Berichten: 1502
Lid geworden op: di 30 sep 2014, 23:05

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door Shiven »

Sneu/triest arizona! Het is mij nu wel heel duidelijk geworden waarom Milner met deze actie op de proppen is gekomen :twisted:
arizona schreef:Hier bij onze emte verkopen ze het niet meer, omdat het bijna niet werd verkocht. Heb dus weinig hoop dat ze het weer opnemen. Leuke actie, maar helaas.
K'tje
Berichten: 817
Lid geworden op: vr 10 okt 2014, 11:19

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door K'tje »

teckel00 schreef:ik heb een voorverpakt stuk ipv vers stuk kaas gekocht en ingediend....hopelijk gaat het goed!
Bij de voorwaarden staat toch juist dat het voorverpakte stukken moeten zijn, dus je hebt het dan toch goed gedaan?
Zie dit stukje in de veelgestelde vragen:

Geldt de actie voor alle Milner producten?
Nee, de actie is alleen geldig voor
Milner Voorverpakt uitsnijstuk: Licht Gerijpt
Milner Voorverpakt uitsnijstuk: Gerijpt
Milner Voorverpakt uitsnijstuk: Extra Gerijpt
Babbel
Berichten: 9
Lid geworden op: za 26 dec 2015, 22:06

Re: GTA milner kaas bij linders en emte

Bericht door Babbel »

Blijkbaar zijn de voorwaarden gewijzigd!

Zondag stond er namelijk:
8. Uitsluitend onderstaande producten maken deel uit van de actie:
Stuk Milner licht gerijpt
Stuk Milner gerijpt
Stuk Milner extra gerijpt

Nu dus gewijzigd naar een 'voorverpakt uitsnijstuk'.
Wat dat dan is, is mij nog niet helemaal duidelijk.
Gelet op het plaatje is het niet het voorverpakte stuk.
Plaats reactie