beschikbaarheid: bijna op, rode balk
kassabonnen van uiterlijk vandaag, is 30-07, worden geaccepteerd.
Scoupy Speciaal voor jou belVita ontbijtbiscuits gratis
Re: Scoupy Speciaal voor jou belVita ontbijtbiscuits gratis
Zie net bij Scoupy dat alle verpakkingen vergeven zijn al staat de balk rood.
kassabonnen van vandaag, 30-07 worden nog geaccepteerd.
Even je account openen en dan zie je dat het vak van Liga Belvita grijs gekleurd is. Daar doorheen zie je staan dat je een kassabon van 30-07 nog mag invullen.
Vandaar dat ik schreef in mijn vorige bericht: bijna op, balk in het rood.
Ik neem aan dat die datum van 30-07 blijft staan en dat alle bonnen van vandaag worden geaccepteerd.
Dat was andere keren ook zo.
Ik heb vanmorgen voor de hele familie nog gekocht en alle inzendingen kunnen verwerken en ook al goedkeuring gehad.
Ik zag gisteravond pas dat de verpakkingen bijna vergeven waren, dus vanmorgen snel naar Jumbo gefietst en voor de hele familie mee gebracht.
Even je account openen en dan zie je dat het vak van Liga Belvita grijs gekleurd is. Daar doorheen zie je staan dat je een kassabon van 30-07 nog mag invullen.
Vandaar dat ik schreef in mijn vorige bericht: bijna op, balk in het rood.
Ik neem aan dat die datum van 30-07 blijft staan en dat alle bonnen van vandaag worden geaccepteerd.
Dat was andere keren ook zo.
Ik heb vanmorgen voor de hele familie nog gekocht en alle inzendingen kunnen verwerken en ook al goedkeuring gehad.
Ik zag gisteravond pas dat de verpakkingen bijna vergeven waren, dus vanmorgen snel naar Jumbo gefietst en voor de hele familie mee gebracht.
Laatst gewijzigd door petra11 op za 30 jul 2016, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
sorry, ik zie nu een fout in bovenstaand berichtje van mij om 13.10 uur
eerste regel moet staan: 30-07 ipv. 20-07
(te snel getypt)
ik heb het zojuist gewijzigd. ik wist niet dat dat kon. weer wat geleerd.
(te snel getypt)
ik heb het zojuist gewijzigd. ik wist niet dat dat kon. weer wat geleerd.
Laatst gewijzigd door petra11 op za 30 jul 2016, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt je bericht zelf wijzigen.
petra11 schreef:sorry, ik zie nu een fout in bovenstaand berichtje van mij om 13.10 uur
(te snel getypt)
Helaas ook voor familielid gekocht die blijkbaar geen uitnodiging had.. Via mail niet voor elkaar gekregen.
Zie nergens staan dat het een Speciaal voor jou was..
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Zie hier forumtitel & 1e post, daarbij als je ingelogd bent met je Scoupy account zie je de bon met links geel "speciaal voor jou" staan als hij aan de account is toegewezen.remcosw schreef:Helaas ook voor familielid gekocht die blijkbaar geen uitnodiging had.. Via mail niet voor elkaar gekregen.