Nu nog verzinnen waarom die niet goed is dan.... als ik google...zie ik maar weinig klachten....is volgens mij heel goei spul....daanwinhof schreef:Ik heb vanmiddag de fles gevonden in de AH in Delft. Zelfs met sticker erop; niet goed, geld terug. Prijs is €2,99.
Niet tevreden, geld terug Dubro Ontvetter
Re: Niet tevreden, geld terug Dubro Ontvetter
-
Ze doen vaak niet zovee met de reden. Ze gaan er in ieder geval geen discussie van maken, dus je krijgt toch wel het bedrag terug. En een reden verzinnen komt wel goedjanet schreef:Nu nog verzinnen waarom die niet goed is dan.... als ik google...zie ik maar weinig klachten....is volgens mij heel goei spul....daanwinhof schreef:Ik heb vanmiddag de fles gevonden in de AH in Delft. Zelfs met sticker erop; niet goed, geld terug. Prijs is €2,99.
Ja vorige week ontvangen.Huubskeee schreef:Heeft iemand zijn/haar geld hier al voor terug?
Naam: Bolton Nederland B.V.
Omschrijving: Geld terug actie Dubro Ontvetter €2,99
Vier weken na indienen aanvraag
-
In de Actievoorwaarden wordt een termijn van 6 weken genoemd; dus heel redelijk dan die 4 weken.
En als je meedoet aan deze gta, vink je aan dat je akkoord gaat met deze voorwaarden
En als je meedoet aan deze gta, vink je aan dat je akkoord gaat met deze voorwaarden
Vandaag geld terug. Ma 05/09/2016 ingediend. Content met de verwerkingstermijn van 3 weken.
Shiven schreef:In de Actievoorwaarden wordt een termijn van 6 weken genoemd; dus heel redelijk dan die 4 weken.
Waarheen moet je mailen? Ik heb het op 16-08 ingediend en nog steeds niet mijn geld terug...
Bij actievoorwaardenHuubskeee schreef:Waarheen moet je mailen? Ik heb het op 16-08 ingediend en nog steeds niet mijn geld terug...
In geval van klachten over de Dubro actie dient u deze schriftelijk aan bovengenoemde postbus of per email aan info@dubro.nl te sturen. Binnen 6 weken zal schriftelijk contact met u worden opgenomen. Klachten dienen vóór 31 oktober 2016 te worden ingediend.
Bij andere vragen over de actie kunt u gratis telefonisch contact opnemen met Bolton Consumentenservice op telefoonnummer 0800-0234566 (op werkdagen van 9.00 uur – 12.00 uur) of mailen naar info@dubro.nl.