Met coupon (uitgedeeld in AH) gratis Coca-Cola Zero 1L
Met coupon (uitgedeeld in AH) gratis Coca-Cola Zero 1L
Topic-titel aangepast door moderator
Bij mijn lokale AH werden vandaag coupons uitgedeeld door een promotieteam van Coca-Cola. De coupon is geldig voor een gratis fles Coca-Cola Zero, exclusief statiegeld. Wellicht dat mensen de coupon ergens anders ook hebben gezien?
Bij mijn lokale AH werden vandaag coupons uitgedeeld door een promotieteam van Coca-Cola. De coupon is geldig voor een gratis fles Coca-Cola Zero, exclusief statiegeld. Wellicht dat mensen de coupon ergens anders ook hebben gezien?
Re: Met coupon (uitgedeeld in AH) gratis Coca-Cola Zero 1L
Ja, gisteren ook bij de Ah Rotterdam Nesselande...leuk, weer een gratis fles frisdrank gescoord !! 

-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Bij ons een mini blikje van deze cola om te proeven en inderdaad een coupon voor een gratis fles.
Ik vind cola light en de zero die nu in de winkels lag niet lekker maar deze kon ik niet van de gewone cola onderscheiden.
Dus gelijk een gratis fles meegenomen!!
Ik vind cola light en de zero die nu in de winkels lag niet lekker maar deze kon ik niet van de gewone cola onderscheiden.
Dus gelijk een gratis fles meegenomen!!
Bij AH XL Helmond stonden ze ook blikjes met bonnen uit te delen. Sommige mensen hadden de bon in hun mandje laten liggen of op straat gegooid. Op die manier 8 flessen gescoord! 

Very clever, dat is kansen zien en pakken, 8 * 1,54, de juiste mindset en focus.
Coca Cola Zero Euro, mijn lievelingsdrankje 

Het is je gegund IwanIwan1976 schreef:Bij AH XL Helmond stonden ze ook blikjes met bonnen uit te delen. Sommige mensen hadden de bon in hun mandje laten liggen of op straat gegooid. Op die manier 8 flessen gescoord!